fot. NAVITEL

NAVITEL prężnie rozwija się na polskim rynku. Firma rozszerza portfolio i sprzedaje coraz więcej urządzeń

Podejrzewam, że markę NAVITEL kojarzy większość z Was. Firma początkowo znana głównie z produkcji nawigacji teraz wypuszcza na rynek również wideorejestratory i tablety oraz pokrewne akcesoria do samochodów. Jak wynika ze statystyk, taka strategia się opłaca, ponieważ przedsiębiorstwo prężnie się rozwija na polskim podwórku. Chociaż na innych radzi sobie równie dobrze.

Marka NAVITEL obecna jest w Polsce od stycznia 2015 roku. I do tej pory udało jej się sprzedać już ponad 215 tysięcy urządzeń. W samym 2016 roku do rąk klientów trafiło ich 90 tysięcy, co jest wynikiem aż o 140% lepszym niż w 2015 roku. Taka dynamika naprawdę robi wrażenie w przypadku przedsiębiorstwa, które dopiero mości sobie miejsce na rynku.

Co ciekawe, na początku działalności specjaliści z branży nowych technologii ostrzegali firmę, że wkrótce typowe nawigacje samochodowe odejdą całkowicie do lamusa, ponieważ zostaną wyparte przez aplikacje na smartfony o takim samym przeznaczeniu. Mimo to NAVITEL nadal funkcjonuje na rynku i jak widać z przedstawionych powyżej danych – radzi sobie nad wyraz dobrze. Jak to możliwe?

Odpowiedź przeczytaliście już na wstępie tego artykułu. NAVITEL poszedł z duchem czasu i zaczął oferować nie tylko typowe nawigacje samochodowe, ale również wideorejestratory, które w ostatnim czasie szybko zyskują na popularności oraz tablety z preinstalowaną aplikacją do nawigowania, dzięki czemu mogą służyć również jako „klasyczna” nawigacja. Do tego producent wprowadza na rynek także inne akcesoria do pojazdów, m.in. lusterko wsteczne z wideorejestratorem i kamerą cofania.

A Wy korzystacie z produktów NAVITEL? Albo może znacie kogoś takiego?

Źródło: informacja prasowa