Ze smartwatchy korzystają przede wszystkim dorośli. Oczywiście zdarza się, że można je zobaczyć na nadgarstkach młodszych osób, za to bardzo rzadko u dzieci. Jeszcze jakiś czas temu dziwiło nas, że rodzice fundują swoim pociechom „wypasione” smartfony. Dlaczego więc teraz nie mają one nosić też wearables?
Rynek dynamicznie się rozwija i każdy producent chętnie uszczknie dla siebie jego kawałek. Również od nich zależy wybór, komu chcą sprzedawać swoje produkty. W tej kwestii nie ma żadnych ograniczeń, a wszystko opiera się na sprawnym marketingu. Reklamy potrafią zdziałać cuda, znaleźć dziurę w całym i wykreować potrzebę posiadania rzeczy, bez których spokojnie można by się obejść.
LG postanowiło jeszcze mocniej próbować swoich sił na tym rynku i stworzyło dwa nowe smartwatche dla dzieci: GizmoPal 2 (na zdjęciu na górze po lewej) i GizmoGadget (po prawej). Znamy tylko ich wygląd, brak natomiast informacji o specyfikacji technicznej. Jednak z uwagi, że będą to zegarki przeznaczone dla najmłodszych, zapewne zaoferują ograniczoną funkcjonalność, a wśród niej m.in. odbieranie i wykonywanie połączeń oraz moduł GPS, umożliwiający rodzicom śledzenie lokalizacji pociechy.
LG GizmoPal 2 i GizmoGadget trafią do amerykańskiej sieci Verizon prawdopodobnie 12 listopada (co sugeruje data wyświetlana na drugim z nich). Ceny nie są jeszcze znane, ale nie powinny być wygórowane. Nie wiadomo również czy smartwatche zadebiutują w innych krajach.
Źródło: @evleaks