LG otwiera w Warszawie swój pierwszy Brand Store w Europie

Galeria Klif w Warszawie gościła dzisiaj nie tylko ważnych przedstawicieli firmy LG – na oficjalnym otwarciu pierwszego Brand Store w Europie była obecna także Ambasador Republiki Korei Południowej w Polsce, Mira Sun. Przy okazji ogłoszono premierę linii produktów LG Signature.

Warszawski LG Brand Store znajduje się na pierwszym piętrze warszawskiej Galerii Klif, prestiżowej przestrzeni wyróżniającej się starannie wyselekcjonowaną ofertą marek z segmentu premium.

Jak przekonywało LG, Polska jest krajem, w którym rośnie zapotrzebowanie na dobra luksusowe. W 2018 wartość tego rynku szacowany był na 24 mld złotych, co w porównaniu z rokiem 2017 stanowi wzrost o 13,8%. Z tego powodu Koreańczycy zauważyli potrzebę otworzenia salonu skierowanego do zamożnego klienta, który byłby odpowiednim miejscem do zaprezentowania produktów z wyższej półki.

Brand Store będzie kolejnym kanałem sprzedaży produktów, obok sieci partnerskich i sklepu online marki. Urządzenia prezentowane w tym miejscu nie będą więc dublować się z innymi sposobami dystrybucji – LG zależało na tym, by klienci odwiedzający salon poczuli się tam naprawdę wyjątkowo i mogli zaopatrzyć się w urządzenia niedostępne gdzie indziej. Prestiż.

W skład produktów debiutujących w Polsce pod linią LG Signature wchodzą:

Ceny są naprawdę wysokie, ale LG przypomina, że mamy do czynienia z salonem produktów luksusowych.

źródło: informacja prasowa, @Kasia

 

Exit mobile version