Zmiany w Legimi. Nowe szaty serwisu internetowego i aplikacji

Legimi to serwis oferujący książki elektroniczne w abonamencie. Można je pobierać zarówno do czytania, jak i w formie audiobooków. Wraz z zamknięciem pewnego etapu w rozwoju usługi, postanowiono przeprowadzić rebranding strony i aplikacji, które zyskały świeższy wygląd i są teraz bardziej funkcjonalne.

Identyfikacja wizualna jest ważnym elementem kreowania marki i utrzymania świadomości o niej w przestrzeni publicznej. Legimi zdaje sobie z tego sprawę, dlatego zdecydowało się na kroki zmierzające w kierunku unowocześnienia swojego wizerunku. Przypomnijmy, jak strona i aplikacja wyglądały przed liftingiem:

Strona…
E-booki bez limitów za 19 złotych
… i aplikacja

Trzeba przyznać, że zarówno serwisowi, jak i apce brakowało nieco nowoczesnego sznytu, co zostało zapewnione teraz, po premierze Legimi 3.0. Jak wypowiedział się Mateusz Furkacz, CTO Legimi,

Opracowanie Legimi 3.0 wymagało stworzenia od nowa wielu ważnych komponentów platformy, by przygotować ją na dalszy dynamiczny wzrost bazy użytkowników i obecność na rynku niemieckim. Przyświeca nam troska o jak najlepsze doświadczenie klienta z naszym produktem.”

Razem ze stroną www, od podstaw zaprojektowano aplikację na Androida. Obecna będzie w sklepie Google Play jako otwarta beta. Z ważniejszych modyfikacji – ułatwione zostało zarządzanie kolekcjami książek, których przeciętny abonent na półce przechowuje ponad 100. Użytkownicy systemu iOS otrzymają aktualizację zawierającą wprowadzone udoskonalenia w czwartym kwartale 2019 roku.

źródło: materiały prasowe