fot. Hyundai

Hyundai stworzył pierwszy internetowy salon samochodowy

Wyobrażacie sobie zakup nowego samochodu przez Allegro? Jeżeli odpowiedź jest twierdząca, to dodajcie jeszcze do tego możliwość umówienia się na jazdę próbną u wybranego dealera samochodowego. Taki zestaw usług w Polsce jest niedostępny, za to w USA już pojawiła się taka możliwość!

Coraz większa ilość firm wychodzi naprzeciw potrzebom konsumentów i stara się im ułatwić zakup/rezerwację swoich produktów tudzież usług. Niedawno pisałem o polskiej aplikacji Booksy, która umożliwia zabieganym umawianie się na różnego rodzaju wizyty u fryzjera czy kosmetyczki.

Hyundai stwierdził, że już czas pójść o krok dalej i dzięki współpracy z Amazonem powstał Hyundai Shopper Assurance. Wspólny projekt umożliwia oglądanie samochodów w wirtualnym salonie, porównywanie ich cen, sprawdzenie dostępności u różnych sprzedawców, rezerwację jazdy próbnej a nawet przejrzenie recenzji danego modelu. Przyznajcie sami, oferta brzmi imponująco. Oczywiście, w chwili obecnej można samemu umówić się na jazdę testową, znaleźć recenzje i porównać modele wraz z cenami na stronie producenta. W tym wypadku, Hyundai’owi zależy na tym, aby te wszystkie elementy znalazły się w jednym miejscu.

fot. Hyundai

Nie jest to pierwsza współpraca między obiema firmami – działały już razem w 2016 roku. Wtedy, dla użytkowników Amazon Prime Now został udostępniony program „Prime Now, Drive Now”. Dzięki tej usłudze, istniała możliwość umówienia się na jazdę testową na żądanie.

A jak Wam podoba się taka wizja zakupu samochodu? Moim zdaniem, jest bardzo dobra i kompletna. Osoba zainteresowana, będzie mogła dowiedzieć się wszystkich informacji w obrębie jednego serwisu, odbyć jazdę testową i od razu zamówić samochód. Toż to jak wizyta w supermarkecie.

Źródło: Hyundai via Slash Gear