Huawei obiecuje bezpłatną wymianę ekranu lub tylnej obudowy P20/P20 Pro w ciągu trzech miesięcy od zakupu 20

Huawei obiecuje bezpłatną wymianę ekranu lub tylnej obudowy P20/P20 Pro w ciągu trzech miesięcy od zakupu

Decydujący się na zakup Huawei P20 lub P20 Pro mogą poczuć się bezpieczniej ze świadomością, że producent oferuje trzymiesięczną opiekę nad smartfonem. Usługa jest bezpłatna, a żeby z niej skorzystać, wystarczy się zarejestrować na specjalnej stronie.

Oczywiście nie można nikomu tego życzyć, ale życie nieraz już udowodniło, że smartfony ze szklanymi obudowami potrafią łatwo wyślizgnąć się z rąk w najmniej odpowiednim momencie. Spotkanie z twardą podłogą często kończy się dla urządzenia tragicznie, mocno negatywnie wpływając na jego walory estetyczne i integralność obudowy.

Huawei P20 i P20 Pro mają szklaną obudowę, co może być dodatkowym czynnikiem stresującym, gdy używamy smartfona bez żadnego ochronnego etui. Na szczęście w razie wypadku możemy liczyć na pomoc techniczną Huawei. Aby z niej skorzystać, należy wcześniej (w ciągu 30 dni od daty zakupu) zarejestrować smartfon na dedykowanej stronie. Link do strony internetowej znajduje się również w aplikacji Huawei HiCare, zainstalowanej na każdym urządzeniu. Po potwierdzeniu rejestracji użytkownik otrzyma bezpłatny pakiet, zapewniający dodatkową ochronę.

Huawei obiecuje bezpłatną wymianę ekranu lub tylnej obudowy P20/P20 Pro w ciągu trzech miesięcy od zakupu 21

Klienci, którzy nie mogą osobiście oddać urządzenia do Serwisu Huawei, mogą skorzystać z opcji serwisu door-to-door. W tym przypadku uszkodzony smartfon zostanie odebrany i zwrócony użytkownikowi przez kuriera. Wszystko to bez żadnych dodatkowych kosztów. Taka opcja jest też chyba najbardziej wygodna.

„Chcemy budować z naszymi klientami długotrwałe relacje oparte na zaufaniu. Dokładamy wszelkich starań, aby osoby, które wybrały nasze smartfony, były w pełni zadowolone nie tylko z produktów, ale również z obsługi posprzedażowej. Cały czas dążymy do tego, aby uszkodzone urządzenia były naprawiane przez wykwalifikowanych specjalistów, potrafiących błyskawicznie przywrócić telefon do pierwotnego stanu.”
– Michał Hnatowski, Regionalny Manager ds. Serwisu Huawei

Tego typu ochrona jest często oferowana nabywcom nowych, flagowych modeli smartfonów. Miło, że Huawei decyduje się na bezpłatną naprawę nie tylko w wypadku zbicia wyświetlacza, ale też uszkodzenia szkła na tylnej części obudowy smartfona. Takie inicjatywy się chwali.

Gdybyście chcieli przejrzeć szczegółowe warunki świadczenia usługi, odwiedźcie stronę wsparcia Huawei.

https://www.tabletowo.pl/2018/04/24/test-opinia-recenzja-huawei-p20-pro-po-miesiacu/

źródło: informacja prasowa