Huawei obiecuje bezpłatną wymianę ekranu lub tylnej obudowy P20/P20 Pro w ciągu trzech miesięcy od zakupu | Tabletowo.pl

Huawei obiecuje bezpłatną wymianę ekranu lub tylnej obudowy P20/P20 Pro w ciągu trzech miesięcy od zakupu

Dołącz do dyskusji 0

Decydujący się na zakup Huawei P20 lub P20 Pro mogą poczuć się bezpieczniej ze świadomością, że producent oferuje trzymiesięczną opiekę nad smartfonem. Usługa jest bezpłatna, a żeby z niej skorzystać, wystarczy się zarejestrować na specjalnej stronie.

Oczywiście nie można nikomu tego życzyć, ale życie nieraz już udowodniło, że smartfony ze szklanymi obudowami potrafią łatwo wyślizgnąć się z rąk w najmniej odpowiednim momencie. Spotkanie z twardą podłogą często kończy się dla urządzenia tragicznie, mocno negatywnie wpływając na jego walory estetyczne i integralność obudowy.

Huawei P20 i P20 Pro mają szklaną obudowę, co może być dodatkowym czynnikiem stresującym, gdy używamy smartfona bez żadnego ochronnego etui. Na szczęście w razie wypadku możemy liczyć na pomoc techniczną Huawei. Aby z niej skorzystać, należy wcześniej (w ciągu 30 dni od daty zakupu) zarejestrować smartfon na dedykowanej stronie. Link do strony internetowej znajduje się również w aplikacji Huawei HiCare, zainstalowanej na każdym urządzeniu. Po potwierdzeniu rejestracji użytkownik otrzyma bezpłatny pakiet, zapewniający dodatkową ochronę.

Klienci, którzy nie mogą osobiście oddać urządzenia do Serwisu Huawei, mogą skorzystać z opcji serwisu door-to-door. W tym przypadku uszkodzony smartfon zostanie odebrany i zwrócony użytkownikowi przez kuriera. Wszystko to bez żadnych dodatkowych kosztów. Taka opcja jest też chyba najbardziej wygodna.

„Chcemy budować z naszymi klientami długotrwałe relacje oparte na zaufaniu. Dokładamy wszelkich starań, aby osoby, które wybrały nasze smartfony, były w pełni zadowolone nie tylko z produktów, ale również z obsługi posprzedażowej. Cały czas dążymy do tego, aby uszkodzone urządzenia były naprawiane przez wykwalifikowanych specjalistów, potrafiących błyskawicznie przywrócić telefon do pierwotnego stanu.”
– Michał Hnatowski, Regionalny Manager ds. Serwisu Huawei

Tego typu ochrona jest często oferowana nabywcom nowych, flagowych modeli smartfonów. Miło, że Huawei decyduje się na bezpłatną naprawę nie tylko w wypadku zbicia wyświetlacza, ale też uszkodzenia szkła na tylnej części obudowy smartfona. Takie inicjatywy się chwali.

Gdybyście chcieli przejrzeć szczegółowe warunki świadczenia usługi, odwiedźcie stronę wsparcia Huawei.

Sporo wad, spośród których wiele można wybaczyć – recenzja Huawei P20 Pro po miesiącu użytkowania

źródło: informacja prasowa

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na maila.

Komentarze

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona