#FunkcjaDobroczynności – „nowa funkcja” smartfonów Samsunga w słusznej sprawie

Przyznaję: trochę obawiam się Waszej reakcji na to, co teraz przeczytacie. Szumnie zapowiadana w Social Media nowa funkcja smartfonów Samsunga, która miała wiele zmienić, to nie Bixby po Polsku, to nie Samsung Pay w Polsce ani nic z tych rzeczy. Nowością jest #FunkcjaDobroczynności, czyli owoc współpracy Samsung Polska z Unicef.

Okres przedświąteczny to czas, w którym aż chce się pomagać. W zeszłym roku Sony wraz z redakcjami technologicznymi zorganizowało akcję w social media, gdzie przeznaczali złotówkę za każdy komentarz pod filmami powstałymi w ramach tej akcji. Asus z kolei zbierał pieniądze na szczytny cel, jakim była pomoc chorej córce jednego z pracowników firmy. W tym roku Samsung postanowił odpalić akcję, w ramach której tak na dobrą sprawę może pomóc każdy.

A konkretnie każdy, kto w najbliższym czasie kupi smartfon Samsunga. Część zysku ze sprzedaży tych urządzeń powędruje na rzecz Unicef i ponad 10 tysięcy dzieci z Państwowych Domów Dziecka w Polsce. 40 złotych od każdego sprzedanego egzemplarza wybranych smartfonów Samsunga (z serii Galaxy A, Galaxy J, Galaxy S i Galaxy Note) przeznaczonych zostanie na prezenty dla dzieci. W sumie przekazanych zostanie ponad 50 tysięcy pakietów pomocowych – połowa dla dzieci z Polski, a druga połowa – do krajów rozwijających się.

#FunkcjaDobroczynności będzie dostępna w nowo zakupionych urządzeniach koreańskiego koncernu w aplikacji Members. Tam znajdziecie banner akcji, po kliknięciu w który w kilku prostych krokach będziecie mogli zdecydować, w jakim obszarze chcą wesprzeć dzieci. Do wyboru będą trzy: edukacja, sport i zabawa oraz opieka.

Akcja #FunkcjaDobroczynności potrwa od 21 listopada do 26 grudnia. A gdybyście chcieli poznać szczegóły z nią związane, odsyłam na stronę akcji.

To prawdopodobnie nie jest funkcja, na jaką większość z Was czekało. Ale – przyznajcie – akcja organizowana jest w słusznej sprawie i z całą pewnością wiele zmienia.

źródło: Samsung Polska