Nawet pół roku CDA Premium za darmo dla kupujących telewizory Toshiby i JVC | Tabletowo.pl

Nawet pół roku CDA Premium za darmo dla kupujących telewizory Toshiby i JVC

Dołącz do dyskusji 0

Chyba przywykliśmy już do promocji, w których dostajemy ograniczone czasowo pakiety dostępu do serwisów strumieniujących wideo typu Netflix czy Showmax. Dawno jednak nie było takiej, gdzie moglibyśmy korzystać z darmowego CDA Premium. Firma Vestel, czyli producent telewizorów Toshiby i JVC, daje nam taką możliwość po zakupu ich sprzętu.

Nowe modele telewizorów wyprodukowanych przez Vestel, z logo Toshiby i JVC będą miały od teraz wbudowaną aplikację CDA Premium. Dzięki temu klienci będą mieli szansę zapoznawać się z biblioteką tego serwisu, obejmującą około 6 tysięcy tytułów filmowych.

Dodatkowo, kupując nowy telewizor Toshiby lub JVC, w okresie od 7 grudnia 2018 r. do 31 stycznia 2019 r. można otrzymać do 6 miesięcy abonamentu CDA Premium za darmo.

Słowem-klucz jest tutaj „do”, ponieważ długość przyznanego dostępu do konta Premium zależy od wybranego modelu odbiornika telewizyjnego.

  • 2 miesiące CDA Premium dostają kupujący modele Toshiby z ekranami HD/Full HD (24W2863DG, 24L2863DG, 28W2863DG, 32L2863DG, 32L3863DG, 32W2863DG, 32W3863DG, 32W3864DG, 40L2863DG, 43L2863DG, 43L3863DG) oraz JVC LT32VF52M i LT40VF52M
  • 3 miesiące CDA Premium dostają kupujący modele Toshiby z ekranami o przekątnej ekranu 43″, 49″ i 50″ (43T6863DG, 43V5863DG, 43U5863DG, 49L2863DG, 49T6863DG, 49U7863DG, 49V5863DG, 49U5863DG, 49V6863DG, 50U5863DG) oraz JVC z modelami LT-40VU63M, LT-43VU63M, LT-49VU63M, LT-49VU63K
  • 6 miesięcy CDA Premium dostają kupujący modele Toshiby z ekranami UHD 55″ i większymi (55U5863DG, 55T6863DG, 55U7863DG, 55V5863DG, 55V6863DG, 55X9863DG, 65X9863DG, 65U5863DG, 65U6863DG, 75U6863DG) oraz JVC LT-55VU63K i LT-75VU10K

Zgodnie z danymi z końcówki września tego roku, CDA.pl ma obecnie jakieś 155 tysięcy abonentów opłacających konta Premium.

Firma broni się przed opinią serwisu działającego na granicy prawa, ale nie zawsze skutecznie. Choć samej idei zarządzania serwisem nie można wiele zarzucić, bo z zasady zgłoszone treści są z niego usuwane, specyfika usług bazujących na UGC (User-generated content), jest trudna do opanowania przez jego właścicieli. W końcu to nie CDA.pl udostępnia filmy, a jedynie umożliwia przeglądanie tego, co „wrzucają” użytkownicy.

Vestel musiał być całkowicie świadomym, jak CDA.pl jest postrzegane w internecie, a mimo to i tak zdecydowało się na współpracę, owocującą promocją na konto Premium dla kupujących nowe telewizory. Zakładam, że porozumienia z Netflixem czy Showmaxem byłyby znacznie droższe…

źródło: wirtualnemedia.pl

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na maila.

Komentarze

Mediaexpert - mega okazje!
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona