Bollywood będzie sprzedawał smartfony – Salman Khan bierze się do roboty

Kim jest w ogóle Salman Khan? Ludzie, którzy ubóstwiają bollywoodzkie filmy byliby obrażeni takim pytaniem. Jest gwiazdą i jedną z najbardziej wpływowych osób w Bollywood (jednym z trzech najważniejszych Khanów w indyjskim przemyśle filmowym). Człowiek ten planuje wejść na rynek smartfonów z marką BeingSmart.

Jak donosi Economic Times, Salman zarejestrował już znak towarowy firmy „BeingSmart”. Nie będzie to pierwszy biznes tego przedsiębiorcy – aktor prowadzi już sprzedaż ubrań spod marki „BeingHuman”.

Smartfony BeingSmart mają reprezentować średnią półkę wydajnościową i cenową. Według raportu, Salman podjął już współpracę z jedną z chińskich fabryk. Jego urządzenia mają działać na Androidzie i kosztować poniżej 20000 rupii (to jakieś 1220 zł).

„Salman obecnie buduje zespół operacyjny, złożony między innymi ze specjalistów zarządzających wcześniej ekipami Samsunga i Micromax” – jak mówią doniesienia. Jak to zwykle bywa u Khanów, oprócz Salmana, w nowym przedsięwzięciu wezmą udział również inni członkowie jego rodziny.

„Ruszam z własną marką smartfonów! No to zatańczmy.”

Smartfony mają być sprzedawane za pośrednictwem kanałów internetowych, ale planuje się też wykorzystać sieć sklepów detalicznych BeingHuman. W ramach partnerstwa strategicznego, urządzenia będą też dostępne w kluczowych sklepach elektronicznych na terenie całego kraju. Część zysków ze sprzedaży trafi do fundacji charytatywnej Salmana.

Oczekuje się, że smartfony BeingSmart będą konkurować na indyjskim rynku z Oppo, Vivo i Xiaomi, na średnich półkach cenowych. Pierwsze konstrukcje powinny pojawić się pod koniec tego roku.

Fani filmów z Bollywood powinni spodziewać się zalewu product-placementu w filmach z Khanem w roli głównej. Zapewne postaci będą do siebie teraz częściej dzwonić, ukazując „niechcący” logo BeingSmart ;)

 

źródło: The Economic Times przez FoneArena