Krótka awaria w ING (aktualizacja)

ING Bank Śląski to duży i rozpoznawalny w Polsce gracz. Wiele osób chwali aplikację mobilną oraz funkcjonalności, jakie oferuje bank. Dziś jednak lepiej weźcie gotówkę do portfela, bowiem część systemów przestała działać.

Od pamiętnej awarii, która miała miejsce w listopadzie zeszłego roku, w ING wszystko działało jak należy. Do dzisiaj. Bank właśnie poinformował w swoich mediach społecznościowych o częściowej awarii systemów. Odpowiednia notka jest także widoczna w aplikacji Moje ING, na głównej karcie, jeszcze przed zalogowaniem się do naszego konta w usłudze. Co ważne, tym razem – w przeciwieństwie do awarii z listopadabezproblemowo można zalogować się do aplikacji i korzystać z wielu funkcji, na czele z podejrzeniem stanu konta oraz historii transakcji.

Bank nie informuje dokładnie o zasięgu awarii oraz możliwych problemach. Przed jedenastą spokojnie udało mi się zapłacić kartą ING, jednak od tego czasu wiele mogło się zmienić. Jeśli korzystacie z usług banku i zaobserwowaliście jakieś niedogodności, dajcie znać w komentarzach, pomożecie w ten sposób wielu osobom, które także mają konto w ING.

Oczywiście zaktualizujemy newsa, gdy tylko bank potwierdzi, że problem został już rozwiązany.

źródło: ING Bank Śląski na Twitterze

Aktualizacja:

Dość szybko wszystko wróciło do normy.