zakupy w internecie sieci Allegro logo

Już w styczniu Allegro powita nas nowym widokiem listy ofert. Ma być bardziej przejrzyście

Allegro stawia na zmiany. W przypadku tak dużego serwisu nie będzie to proste. W istocie: modyfikacje będą wprowadzane stopniowo, ingerując w wygląd listy ofert.

W styczniu powinniśmy zacząć dostrzegać zmiany na Allegro, zwłaszcza w sposobie prezentowania ofert. Będą one grupowane, co powinno ułatwić nawigację po serwisie i porównywanie poszczególnych propozycji.

Początkowo modyfikacje dotkną tylko wybranych kategorii: książek, komiksów, smartfonów, telefonów komórkowych i telewizorów. Dodatkowo będziemy mogli przejrzeć oferty rekomendowane, dopasowane do naszych potrzeb.

Nie wszystkim będzie dane zobaczyć nowy układ list, choć zmiany mają być stopniowo udostępniane wszystkim (również w aplikacji mobilnej). Docelowo mają stać się widoczne we wszystkich kategoriach produktów na Allegro.

„Konsekwentnie staramy się zmieniać Allegro, żeby było bardziej przejrzyste i przyjazne dla naszych klientów. Chcemy, żeby było to miejsce, gdzie robienie zakupów jest proste, szybkie i efektywne od momentu wpisania nazwy produktu do naszej wyszukiwarki, aż do rozpakowania przesyłki w domu klienta. Nowy sposób prezentacji ofert jest niezbędny, żeby nasi klienci mogli zobaczyć całą różnorodność produktów oferowanych na Allegro. Dzięki temu ich zakupy będą łatwiejsze i dużo szybciej uda im się znaleźć najlepszą ofertę. Jestem przekonany, że kiedy klienci wypróbują jak to działa, na pewno docenią tę zmianę.
– Francois Nuyts, prezes Allegro

Allegro obecnie agreguje 90 milionów ofert, co jest wręcz trudną do ogarnięcia liczbą. Szukając konkretnego produktu, chcemy znaleźć go w dobrej cenie i jednocześnie oczekujemy, by spełniał szereg naszych wytycznych.

Plan wprowadzania zmian jest szeroko zakrojony. Na przykład wprowadzenie sugestii dotyczących najlepiej dopasowanej oferty wymagać będzie „zatrudnienia” algorytmów uczenia maszynowego. Wszystko to zajmie trochę czasu – odmienione Allegro będzie w pełni funkcjonować zgodnie z założeniami dopiero w 2021 roku. Bardziej czytelna lista ofert ma być więc tylko początkiem.

 

źródło: nowymarketing.pl