aplikacja IKO PKO BP
Aplikacja IKO (fot. PKO BP)

Awaria w banku PKO BP – „Aplikacja IKO obecnie nie działa”

Aplikacja IKO, przeznaczona dla klientów PKO Banku Polskiego, obecnie nie działa. Nie ma możliwości zalogowania się do programu na smartfonie.

Aplikacja IKO PKO BP na smartfony nie działa

Osoby, posiadające konto w PKO Banku Polskim oraz aplikację na swoim smartfonie, przy próbie jej uruchomienia widzą komunikat z informacją, że Aplikacja IKO obecnie nie działa. Równocześnie bank zapewnia, że już pracuje nad tym, aby przywrócić pełną dostępność aplikacji.

PKO BP radzi też, aby spróbować zalogować się do serwisu internetowego. Może to być jednak problematyczne albo nawet niemożliwe, jeśli ktoś korzysta z autoryzacji mobilnej – powiadomienie może nie przyjść i może nie być możliwości zatwierdzenia logowania na komputerze.

komunikat, że aplikacja IKO PKO BP obecnie nie działa
screen: Grzegorz Dąbek | Tabletowo.pl

Jeżeli to się jednak uda, z powodzeniem można korzystać z bankowości internetowej. To dobry moment, aby zdecydować się na „Dodatkowe zabezpieczenie” – opcję tę można wybrać podczas logowania się do bankowości internetowej.

Po jej włączeniu można zapamiętać urządzenie – dodać je do zaufanych, dzięki czemu nie trzeba będzie każdorazowo zatwierdzać logowania narzędziem autoryzacji. Warto jednak wiedzieć, że wówczas bank analizuje sposób, w jaki klient korzysta z serwisu. Ma to zapewniać wyższy poziom bezpieczeństwa i utrudnić kradzież pieniędzy z konta.

podczas logowania do bankowości internetowej banku pko bp można wybrać dodatkowe zabezpieczenie, które zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa
screen: Grzegorz Dąbek | Tabletowo.pl