Snapchat nareszcie zmieni ten kompletnie nieintuicyjny interfejs aplikacji
Mediaexpert - Note 9!

Snapchat nareszcie zmieni ten kompletnie nieintuicyjny interfejs aplikacji

Dyrektor generalny Snapchat Inc., Evan Spiegel, przy okazji prezentowania inwestorom zysków z ostatnich miesięcy, zapowiedział sporą zmianę w aplikacji mobilnej. Firma pracuje nad kompletnie przeprojektowanym interfejsem, który umożliwi bardziej intuicyjną obsługę Snapchata.

Być może Evan Spiegel przygotowuje inwestorów na swego rodzaju szok. Nie wiadomo przecież, w jaki sposób użytkownicy zareagują na diametralne zmiany w obsłudze aplikacji. Firma jednak jest gotowa podjąć to ryzyko, by uzyskać długoterminowe korzyści.

Spiegel twierdzi, że od kwietnia tego roku, czas ładowania aparatu w aplikacji na Androida został skrócony o 20%, a jest to przecież kluczowy element Snapchata. W trzecim kwartale 2017 roku aplikacja była używana w telefonach z 60000 różnymi wariantami Androida, co jest sporym wyzwaniem dla dewelopera. Firma podzieliła się informacją, że dzięki wprowadzeniu nowych procesów, w ciągu trzech miesięcy od lipca do września, wskaźnik awarii na urządzeniach z Androidem i iOS osiągnął najniższy poziom od początku roku.

Tabletowo.pl Snapchat nareszcie zmieni ten kompletnie nieintuicyjny interfejs aplikacji Aplikacje Raporty/Statystyki

Moment, i teraz jak przeciągnę palcem po ekranie do dołu, to co się stanie?…

Interfejs przeprojektowany na nowo może zdezorientować aktualnych użytkowników Snapchata, ale firmie równie mocno zależy na tym, by zyskiwać nowych. W trzecim kwartale tego roku w aplikacji zalogowało się 4,5 mln „świeżaków” – wydaje się dużo, ale nie jest to tempo, w którym przedsiębiorstwo chciałoby notować wzrosty. Aplikacji potrzebny jest prawdziwy kopniak, żeby zapewnić sobie lepsze wyniki finansowe, bo wraz ze wzrostem platformy rosną wymagania inwestorów.

Obecnie Snapchat ma ponad 178 milionów aktywnych użytkowników dziennie, którzy wysyłają ponad 3,5 miliarda snapów. I jest to wzrost o 40% w porównaniu z rokiem 2016. Łączne przychody z reklam w trzecim kwartale 2017 roku wyniosły 204 miliony dolarów, co jest wzrostem o 59% w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku i 16-procentowym wzrostem w stosunku do poprzedniego kwartału.

Wychodzi więc na to, że Snapchat sukcesywnie podąża w dobrym kierunku. Zmiana interfejsu aplikacji może dać naprawdę dużo. Sam odbijałem się od niej kilkukrotnie, zanim przyzwyczaiłem się do jej obsługi. Jeśli to naprawią, będzie tylko lepiej.

źródło: Snapchat przez fonearena

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na maila.

Komentarze

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona