PKO ulepsza BLIK-a: One Click już dostępny dla klientów banku

Płatności w internecie stały się znacznie prostsze, odkąd możemy płacić BLIK-iem. Od dziś użytkownicy IKO mogą korzystać z metody „jednego kliknięcia” BLIK (tzw. One Click). To jedna z funkcji tego sytemu płatności stworzona po to, aby maksymalnie skrócić czas zakupów w sieci.

Z nowości mogą skorzystać użytkownicy bankowości mobilnej PKO Banku Polskiego i Inteligo. Liczba pobrań aplikacji IKO sięgnęła 1,8 mln, zakładam więc, że poniższa informacja okaże się wielu przydatna.

Po wybraniu płatności online oznaczonej logo BLIK w trakcie realizacji pierwszej transakcji użytkownik zalogowany do aplikacji mobilnej dostaje zaproszenie do zapamiętania danego sklepu. Jeśli sklep zostanie dodany do zaufanych, przy kolejnej transakcji wystarczy już tylko wybrać typ płatności BLIK i zatwierdzić ją na swoim telefonie w IKO PIN-em do aplikacji. Tylko tyle i aż tyle.

61 procent wszystkich transakcji BLIK-iem w drugim kwartale 2017 roku stanowiły płatności za zakupy w internecie. „W 2017 roku użytkownicy IKO płacili BLIKIEM w internecie 6 razy częściej niż rok wcześniej” – mówi Piotr Helbich, dyrektor Biura Kart i Płatności w PKO Banku Polskim.

https://youtu.be/7AjWYUgdtTw

W sumie, z BLIK-a korzysta obecnie ponad 4,5 mln Polaków. W pierwszej połowie 2017 roku użytkownicy wybrali tę formę płatności prawie 13 mln razy. Zaliczacie się do tej grupy?

 

źródło: materiały prasowe