#MastercardGrazWOSP – przekazuj datki podczas 25. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zbliżeniowo, przez Twittera i Instagram

W niedzielę, 15 stycznia, po raz piąty z rzędu Mastercard będzie wspierać Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zachęcając do tego wszystkich Polaków. Firma organizuje też akcję na Twitterze Instagramiew ramach której będzie przekazywać datki na konto Fundacji za każdy wpis z hasztagiem #MastercardGrazWOSP. Dodatkowo, wolontariusze WOŚP zostaną wyposażeni w zbliżeniowe terminale płatnicze.

Za każdy wpis unikalnego użytkownika opublikowany 15 stycznia 2017 r. w jednym ze wspomnianych kanałów społecznościowych, oznaczony hasztagiem #MasterCardGrazWOSP, firma przekaże datek na konto Fundacji. W przypadku Twittera wartość donacji wyniesie 5 zł za wpis, a w przypadku Instagrama – 1 zł za zdjęcie.

Ponadto w dniach 12-15 stycznia, na dużym telebimie w miasteczku WOŚP pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie, będą wyświetlane zdjęcia z kanałów społecznościowych, opatrzone podanym hasztagiem. Mastercard zachęca więc do robienia zdjęć ukazujących gest serca – wybrane z nich zobaczą tysiące osób!

W ponad 70 miastach w Polsce wolontariusze ubrani w koszulki z napisem „Zbliż się do Orkiestry” będą wyposażeni w zbliżeniowe terminale płatnicze. Dzięki temu datek będzie można przekazać szybko i bezpiecznie za pomocą karty płatniczej, a nawet telefonu z funkcją zbliżeniową.

Pieniądze zebrane podczas tegorocznego Finału zostaną przeznaczone na ratowanie życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz zapewnienie godnej opieki medycznej seniorom.

Mastercard wspiera również finansowo aukcje Allegro na rzecz WOŚP, pokrywając opłaty transakcyjne za przedmioty, które zostaną kupione i opłacone kartami Mastercard lub Maestro. Firma również bierze na siebie pokryje koszty pokazu sztucznych ogni, tzw. „Światełka do nieba”, podczas finałowego koncertu WOŚP pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie.

„Największa siła Orkiestry polega na tym, że łączy ona Polaków wokół szlachetnego celu. Dlatego nasze działania również służą temu, żeby budować społeczność darczyńców, zachęcać ich do zaangażowania i ułatwiać im wspieranie WOŚP. Dzięki Mastercard można zrobić to płacąc zbliżeniowo, jeśli w kieszeni nie mamy gotówki, a nawet bez wychodzenia z domu, publikując odpowiedni wpis w mediach społecznościowych” – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.

 

źródło: materiały prasowe