GoRepair oferuje pogwarancyjny serwis door-to-door dla smartfonów, tabletów i laptopów

W przypadku elektroniki tak już jest: bardzo często zdarza się, że mijają 24 miesiące, kończy się gwarancja i dosłownie po kilku dniach sprzęt odmawia posłuszeństwa. I wtedy są dwie możliwości: albo naprawić, albo wyrzucić i kupić nowy. Większość użytkowników chętniej wybrałaby tę pierwszą opcję, ale od razu pojawiają się pytania: jak? gdzie? kiedy? za ile? GoRepair przekonuje, że on zajmie się tym najlepiej.

Jeśli jakiś sprzęt zepsuje się w momencie, w którym przestała go już chronić gwarancja producenta, ale użytkownik nie miał zamiaru go jeszcze wymieniać, to oczywiste jest, że będzie go chciał naprawić. Wiąże się to jednak najczęściej z koniecznością zrobienia rundki po serwisach w najbliższej okolicy lub też samodzielnego wysłania uszkodzonego urządzenia do większego serwisu typu… (nie podam nazwy, każdy zna chociaż jeden taki).

GoRepair również oferuje takie usługi, ale chwali się, że cały proces przebiega u niego najsprawniej i nie wymaga do klienta praktycznie żadnego wysiłku, ani specjalnej fatygi. Aby zgłosić usterkę, należy udać się na stronę serwisu, a następnie wykonać kilka prostych kroków: określić producenta i model urządzenia, potem wybrać z listy problem lub opisać go samodzielnie i na koniec podać swoje dane oraz zatwierdzić.

Po uszkodzony sprzęt przyjeżdża kurier. Gdy zostanie naprawiony, przywozi go z powrotem i dopiero wtedy płaci się za usługę. Co więcej, GoRepair daje 12 miesięcy gwarancji za wykonaną naprawę.

dlaczego-warto-naprawiac-w-gorepair

Przydatne jest również to, że już w czasie zgłaszania usterki podawany jest szacowany koszt naprawy. Nie działa to jednak idealnie, ponieważ czasami przedział potrafi zaczynać się od kilkuset, a kończyć na ponad tysiącu złotych. Jeśli też zgłosi się więcej niż jeden problem, to wtedy wycenę przedstawi nam dopiero konsultant, który do nas zadzwoni.

Przy okazji zapytam: czy oferta GoRepair Was przekonuje? A może macie inne, zaufane serwisy lub też sami staracie się naprawić Wasz sprzęt? Chyba, że uważacie, że najlepiej dokonywać napraw wyłącznie w autoryzowanych serwisach?

Źródło: informacja prasowa

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • ja

    Dla mnie wszystko zależy od rodzaju usterki. Jeżeli naprawa sprowadza się do odkręcenia paru śrubek, podważenia zatrzasków i/lub odłączenia/podłączenia czegoś to wolę sam to zrobić i zaoszczędzić. Co innego gdybym miał walczyć z np. odklejaniem tafli szkła z telefonu.

    • Maciej Szkudlarek

      Odkleić ekran też łatwo, gorzej jak chce się wymienić samo szkło

    • bocian

      Ciekawe co z surfacami microsoftu. Tego nikt nie chce naprawiać. Nawet sam microsoft nie naprawia swojego sprzętu gdy trzeba otworzyć obudowę, ale wysyła nowy egzemplarz, czym strasznie ekscytują się fanboje surfaców :P Nie dochodzi do tych ich tępych głów że za dwa lata gdy minie gwarancja w przypadku wielu awarii nikt im tego nie naprawi. A jeśli to z klauzulą że serwis nie odpowiada za uszkodzenie wyświetlacza, płyty głównej i jeszcze kilku podzespołów podczas otwierania obudowy. Nie znam nikogo komu udało się to ścierwo microsoftu rozebrać bez uszkodzenia podzespołów. Nawet iFixitowi to się nie udało. Na zdjęciach widać pierw cały ekran a po rozebraniu strzelony :D

  • FireFrost

    Przy założeniu, że popsutego sprzętu po naprawie będę miał zamiar używać jeszcze przez dłuższy czas to wybiorę autoryzowany serwis.

    • bocian

      Autoryzowany zawsze zaśpiewa więcej niż za nowy sprzęt. Taką mają umowę z producentami :P Celowo zawyżają cenę żeby zniechęcić ludzi do naprawy i zakupu znowu tego samego nowego urządzenia. Jeśli mają podobne podejście do klienta jak pewna firma z Żar to z chęcią bym skorzystał w sytuacjach gdzie nie poradzę sobie sam :D

    • Jaro

      No nie wiem czy czasem to się opłaca. Mnie Lenovo zaproponowało zamiast wymiany pękniętego szkła w tablecie Yoga 2wymianę na nowy w cenie 140% ceny rynkowej. Też myślałem tak jak ty, tablet miał 1,5 m-c i był na gwarancji, a pęknięcie było wadą fabryczną.Wymusić na producencie można często tylko w sądzie :(

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona