Ważne

GoRepair oferuje pogwarancyjny serwis door-to-door dla smartfonów, tabletów i laptopów

W przypadku elektroniki tak już jest: bardzo często zdarza się, że mijają 24 miesiące, kończy się gwarancja i dosłownie po kilku dniach sprzęt odmawia posłuszeństwa. I wtedy są dwie możliwości: albo naprawić, albo wyrzucić i kupić nowy. Większość użytkowników chętniej wybrałaby tę pierwszą opcję, ale od razu pojawiają się pytania: jak? gdzie? kiedy? za ile? GoRepair przekonuje, że on zajmie się tym najlepiej.

Jeśli jakiś sprzęt zepsuje się w momencie, w którym przestała go już chronić gwarancja producenta, ale użytkownik nie miał zamiaru go jeszcze wymieniać, to oczywiste jest, że będzie go chciał naprawić. Wiąże się to jednak najczęściej z koniecznością zrobienia rundki po serwisach w najbliższej okolicy lub też samodzielnego wysłania uszkodzonego urządzenia do większego serwisu typu… (nie podam nazwy, każdy zna chociaż jeden taki).

GoRepair również oferuje takie usługi, ale chwali się, że cały proces przebiega u niego najsprawniej i nie wymaga do klienta praktycznie żadnego wysiłku, ani specjalnej fatygi. Aby zgłosić usterkę, należy udać się na stronę serwisu, a następnie wykonać kilka prostych kroków: określić producenta i model urządzenia, potem wybrać z listy problem lub opisać go samodzielnie i na koniec podać swoje dane oraz zatwierdzić.

Po uszkodzony sprzęt przyjeżdża kurier. Gdy zostanie naprawiony, przywozi go z powrotem i dopiero wtedy płaci się za usługę. Co więcej, GoRepair daje 12 miesięcy gwarancji za wykonaną naprawę.

dlaczego-warto-naprawiac-w-gorepair

Przydatne jest również to, że już w czasie zgłaszania usterki podawany jest szacowany koszt naprawy. Nie działa to jednak idealnie, ponieważ czasami przedział potrafi zaczynać się od kilkuset, a kończyć na ponad tysiącu złotych. Jeśli też zgłosi się więcej niż jeden problem, to wtedy wycenę przedstawi nam dopiero konsultant, który do nas zadzwoni.

Przy okazji zapytam: czy oferta GoRepair Was przekonuje? A może macie inne, zaufane serwisy lub też sami staracie się naprawić Wasz sprzęt? Chyba, że uważacie, że najlepiej dokonywać napraw wyłącznie w autoryzowanych serwisach?

Źródło: informacja prasowa

Komentarze

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona