Ważne

Oto reklamy promujące iPhone’a 7, Apple Watch 2 i AirPods

Wczorajsza konferencja firmy Apple przyniosła wiele nowości – iPhone 7, drugą odsłonę smartwatcha Apple Watch, a także nowe bezprzewodowe słuchawki. Tim Cook i jego współpracownicy znanymi sobie sposobami próbowali przekonać nas o wyjątkowości produktów. Przyjrzyjmy się bliżej, jak Apple chce zachęcić klientów do kupna nowych urządzeń.

Każdy z zaprezentowanych wczoraj sprzętów miał swoje tzw. „introductory video”, czyli po naszemu reklamę zachęcającą do kupna i prezentującą najciekawsze cechy produktu. Jeżeli nie oglądaliście konferencji Apple, warto przyjrzeć się klipom wideo, na których pokazywane są nowe produkty. Chociażby w tym celu, aby zobaczyć, jak Apple wykorzystuje reklamę wizualną do opowiadania swojej narracji. Zacznijmy od największego hitu, czyli iPhone’a 7.

Warto tutaj zauważyć, jak dużą uwagę Apple przykłada w reklamie do zdjęć, które mają wyróżniać nowy smartfon. A także, że w klipie pokazywany jest przede wszystkim czarny iPhone 7, który najmniej jest podobny do poprzedniego modelu smartfonu.

Oczywiście, nie mogło zabraknąć też wideo pokazującego proces powstawania iPhone’a 7. Wszystko w tym celu, aby przekonać nas, jak wyjątkowy jest to produkt.

Przejdźmy teraz do Apple Watcha (series 2). Na reklamie widzimy wszystkie nowe funkcje w akcji. Czyli – pływanie i inne aktywności sportowe, korzystanie z asystenta Siri, wersję Nikie+ oraz wbudowany GPS. I niestety nic więcej – to chyba najsłabsza z zaprezentowanych wczoraj reklam.

No i jeszcze słuchawki bezprzewodowe AirPods, zaprezentowane przez głównego designera Apple, Jona Ive’a. Mam wrażenie, że Ive wykorzystywany jest za każdym razem, kiedy w urządzeniach Apple pojawia się jakieś nowe rozwiązanie sprzętowe albo odwołanie do designu. Swoim spokojnym głosem Ive próbuje przekonać nas o wyjątkowości nowych słuchawek.

A na koniec prezentacja wszystkich produktów, które wczoraj miały swoją premierę – na krótkim, 2-minutowym klipie wideo. Mimo dynamicznego montażu, nie jest to specjalnie udany materiał. Dominuje tekst plus wyrywki z widzianych już wcześniej materiałów. Jedyna zaleta – Tim Cook śpiewający „Sweet Home Alabama” ;)

Które wideo Waszym zdaniem jest najciekawsze?

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • Zoidberg

    Witajcie drodzy wierni w Applowskim Kościele Poprawności Politycznej – dzieciom i rodzinom wstęp wzbroniony, młodzi , kolorowi, egoiści i bokserki mile widziane.

    • Arrczi

      Zapomniałeś o pędzlach w metrze :)

      • No i nikt nie zauważył, że puszczone od tyłu reklamy Apple’a mają ukryty przekaz podprogowy: „We hate Android” ;)

    • Tomasz Salich

      Nie masz jak przyczepić się do telefonu to przyczepiasz się do reklamy. Panie, Panowie, przedstawiam Protohejtera – wzór do którego każdy powinien aspirować.

      • Zoidberg

        To jest post o reklamach, nie o telefonie, komentuję marketing Apple. Naprawdę nie czujesz, że stał się on parodią samego siebie z ogromną dawką PC?

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona