Ważne

Potwierdzone: Samsung Galaxy TabPro S doczeka się wkrótce następcy

Samsung zaprezentował Galaxy TabPro S w styczniu tego roku. Z każdym miesiącem urządzenie to się więc starzeje i nieuchronnie zbliża się czas, w którym doczeka się ono następcy. I rzeczywiście tak się wkrótce stanie.

Na razie nie padł jednak żaden konkretny (a nawet przybliżony) termin, kiedy możemy zobaczyć Galaxy TabPro S2. Serwis źródłowy podaje jedynie, że Samsung zaprezentuje kolejną odsłonę swojej hybrydy z Windowsem w przeciągu najbliższych kilku miesięcy.

Urządzenie ma trafić na rynek w czterech wersjach, oznaczonych nazwami kodowymi: SM-W728, SM-W727, SM-W723, and SM-W720. Póki co wiadomo o nich tylko tyle, że na wszystkich zainstalowany zostanie Windows 10 (lub Windows 10 Pro). Niektóre mogą też zaoferować slot na kartę SIM i łączność LTE.

Oprócz tego, Galaxy TabPro S2 najpewniej zostanie wyposażony w podobny wyświetlacz, jak poprzednik, czyli 12-calowy panel Super AMOLED o rozdzielczości 2160×1440 pikseli oraz najnowszej generacji procesory Intel Core M.

*Na grafice wyróżniającej Samsung Galaxy TabPro S

Źródło: SamMobile

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • MobileTech user

    Akurat dziś się pytałem, czy Tab pro S trafi do Polski:D
    Hmn… w sumie jeśli wyjdzie nowa wersja to może być na prawdę ciekawa propozycja, zamiast ultrabooka.
    Obejrzy się film, można pograć, deskopowy office, bardzo cieniutki, bateria na ok 0 godzin – co więcej potrzeba:P

    • Paweł

      Przydałaby się jeszcze możliwość pracy bez podłączenia do gniazdka – chociaż 15 minut ;)

      • Longmanus
        • Paweł

          Wiem i szanuję go – napisał „bateria na około 0 godzin” i się czepłem – i to tyle :)

          • Longmanus

            Ok, nie złapałem dowcipu, 7 rano była ;-), sry :-)

      • MobileTech user

        Średnio 9 godzin na baterii, więc nie wiem po co ten komentarz :)

        • Longmanus

          Lol, dodaliśmy w tej samej minucie ;-)

          • MobileTech user

            hehe:D

        • Paweł

          Zgubiłeś 1 przed 0 ;)

          • MobileTech user

            aaaaa miało być po prostu 9 godzin (szybko pisałem)- sorry nie zauważyłem :D Właśnie się zastanawiałem o co Ci chodzi… zwykle takie rzeczowe komentarze, a tu coś takiego:D
            Już poprawiam hehe

      • Longmanus

        8,45 h SoT wi-fi surf, mało który telefon to umie…

    • Longmanus

      Sam się ślinię i szukam Tab Pro S w promocji, w końcu trafię na taką że się złamię :-). Amazon.de tydzień temu dawał – 150 euro, to od Samsunga, i mini docka z Usb A, hdmi i usb-c do zasilania, wartego 80 e za friko. Kocham amoledy, a tu komputer na NIM ;D, poza tym cudem to tylko Lenovo Yoga x1 oled za 11.000 ;-) & Hp x360 za 1499 usd, ale tylko w Stanach…

      • MobileTech user

        Obecnie w USA kosztuje 750 dolarów chyba do końca miesiąca jest promocja. Nie dawno kupiłem kawał dobrego sprzętu, wiec nawet nie chce mi się zmieniać. Lapek waży 2 kg, dysk ssd m2, a i Wiesiek na FHD pójdzie, także nie ma co narzekać.
        W 2107 jeśli wyjdzie tab pro s2 to coś moze kupię, ale też stacjonarka się przyda:) Amoled na lapku to lodzio-miodzio:)

  • WIN

    Piękny i z windowsem.

  • Longmanus

    „Wkrótce”, fajne – tylko że większość serwisów branżowych – no offence, Wy też jesteście branżowy, tylko branża inna ;-), zapowiada go NAJWCZEŚNIEJ na styczniowy CES…, Kaby Lake to nie nazwa jeziora w Kanadzie ;-).
    Copy, paste… fajna rzecz, ale to niech już lepiej autor nic nie zmienia, ani nie dodaje…

    • „Serwis źródłowy podaje jedynie, że Samsung zaprezentuje kolejną odsłonę swojej hybrydy z Windowsem w przeciągu najbliższych kilku miesięcy.” Styczeń, kiedy odbywają się targi CES 2017, jest za kilka miesięcy ;) I to w sumie pierwsza, najlepsza okazja do zaprezentowania tego urządzenia. W dodatku wtedy minie dokładnie rok od debiutu TabPro S.
      I tak, wiem, że „Kaby Lake” to nie nazwa jeziora w Kanadzie ;)

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona