Ważne

Od teraz możesz mieć problem z kupnem OnePlus X

Zaraz przed premierą OnePlus 3, OnePlus obniżył ceny OnePlus One, OnePlus 2 i OnePlus X. Niedługo było nam jednak dane cieszyć się obniżką. Wczoraj ten ostatni nagle zniknął ze sklepu producenta i wciąż pozostaje niedostępny. Niestety, jeśli czailiście się na niego, mam dla Was niezbyt dobrą wiadomość – już nie kupicie go od ręki. A przynajmniej możecie mieć z tym problem.

Po wczorajszym, gremialnym ogłoszeniu przez największe portale technologiczne, że OnePlus X na zawsze zniknął z oferty OnePlusa, sam zainteresowany postanowił zabrać głos i wyjaśnić całą sprawę. W przesłanym serwisowi źródłowemu oświadczeniu możemy przeczytać, że w najbliższych miesiącach klienci mogą mieć problem z kupnem tego modelu (oczywiście nie powiedziano tego wprost, ale w takim znaczeniu), ponieważ zapasy magazynowe wersji OnyxCeramic są ograniczone. Wariant Champagne został z kolei wyprzedany i już nie powróci. Polecono również śledzić forum, aby pozostawać na bieżąco ze wszystkimi informacjami. Zapewniono też, że smartfon nadal ma otrzymywać wsparcie, tak samo, jak i inne urządzenia w portfolio.

Z powyższego wynika więc, że choć porzucono na dobre system zaproszeń, to zainteresowani ponownie mogą mieć problem, aby kupić OnePlus X od ręki. Rzeczywiście od teraz należy śledzić oficjalne forum i media społecznościowe, aby nie przegapić okazji do nabycia tego modelu. Ciekawe też, czy trzeba będzie mieć dużo szczęścia, aby wejść w jego posiadanie, czy całość zacznie przypominać flash sale i akcje, jak ta z Bluboo i smartfonami za 10 dolarów.

Widać jednak, że OnePlus już zaczął się wywiązywać ze swoich zapowiedzi i zamierza skupić się wyłącznie na high-endach. Ale chyba nikt nie spodziewał się, że oznacza to również ograniczenie dostępności zaprezentowanego już OnePlus X.

Źródło: Android Authority

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona