Ważne

Regenersis będzie odpowiadać za serwis smartfonów OnePlus – również w Polsce

Firma OnePlus pojawiła się oficjalnie na polskim rynku w 2015 roku, przy okazji prezentacji modelu OnePlus Two. Urządzenia tej firmy zostały okrzyknięte mianem zabójcy flagowców, a największa wada firmy z dalekiego wschodu właśnie została wyeliminowana.

Wielu polskich klientów chciało zakupić urządzenia z logo OnePlus na obudowie, ale jednocześnie nie chciało ryzykować straty swoich środków. Urządzenia były dostępne  w naszym kraju bez żadnego problemu, jednakże usługi gwarancyjne stały pod wielkim znakiem zapytania. Łatwiej było zaufać znanym markom, jak LG, Samsung czy Sony, ponieważ ich punkty serwisowe są dostępne praktycznie w każdym większym mieście w Polsce. Władza koncernu z Państwa Środka zdała sobie z tego sprawę i wyszła swoim fanom naprzeciw. I tak oto od 11 kwietnia 30 europejskich krajów (wśród których znajduje się Polska), mogą korzystać z usług gwarancyjnych firmy OnePlus.

Za naprawę urządzeń na obrębie starego kontynentu odpowiedzialna będzie firma Regenersisktóra dobrze znana jest klientom na całym świecie. Obsługuje między innymi produkty spod szyldu HTC, więc doświadczenia w świadczeniu takich usług nie można jej odmówić.

źródło: gsmmaniak, regenersis

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • Norbert Nowakowski

    Bravo, jak dla mnie najepszy i największy serwis w Polsce. Teraz warto pomyśleć o zakupie One Plusa. ..

    • Mają fatalne opinie. Ktoś nawet grupę założył: https://www.facebook.com/Uwaga.na.serwis.Regenersis

    • Samuraj

      Najgorszy serwis jaki znam….ever.

    • I†achi

      Nie korzystałem, ale przez cały Polski Internet przewija się ogromna fala Hejtu na ten serwis…. Wiec sorry Norbi, ale ufam ludziom. Poza tym Samsung też „najlepszy, największy” na świecie… a wcale nie taki wspaniały.

  • Smyk

    No to teraz z pewnością kupie…

  • cyc997

    Coraz lepiej radzą sobie Chińczycy w Europie i dobrze bo naprawdę robią dobre telefony za dużo mniejsze pieniądze.

  • Samuraj

    5 na 5 razy Regenersis mnie zawiódł. Niestety niekiedy nie mamy na to wpływu i trzeba się z tym męczyć i żyć w nerwach przez 2 tygodnie.

    • Norbert Nowakowski

      HTC M8 brak części wymiana na nowy.. Note 4 nabity knox a mimo wszystko wymiana płyty głównej i wyświetlacza na nowe.. Nie mam prawa narzekać a wręcz się cieszę bo płytę sam uwaliłem. Dla mnie serwis bajka..

  • Lipa

    Współczuję ludziom, którzy będą musieli skorzystać z usług serwisu.

  • Barilla

    Użeranie się z tym ‚serwisem’ jest mniej więcej tak samo przyjemne jak grypa żołądkowa, tylko niestety trwa w najlepszych przypadkach kilkukrotnie dłużej…

  • GSoil

    Lepsze to, niż nic. Ważne, że jest jakiś serwis.

  • Adaś

    Najgorszy serwis w Polsce ! Omijać szerokim łukiem !

  • gurken

    to było dawno w czasach iphona 4s;) najgorszy serwis z jakim miałem do czynienia- zamiast wymienić iphona z orange na nowy – dawali bóg wie skąd jakie części refubruished- w końcu po 3-4 wizytach w serwisie – mija rok – telefon: uszkodzone wi fi, rozadowuje sie w 2h- do kosza na smieci – od tamtej pory A. podziekowalem apple, kupuję na wolnym rynku

  • zed

    Zdecydowanie odradzam. Router ZTE MF283 z Orange oddawany do tego serwisu 2 razy, wrocil jako przetestowany i sprawny. Dalej jest dokladnie ten sam problem. Oddalem 3 raz zeby w koncu wymienili na inny. Strata czasu i brak internetu przez ponad miesiac….

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona