Ważne

Naprawa smartfona w godzinę? Tak, to już możliwe – Samsung otwiera Premium Service Plaza w Warszawie

Pewnie większości (o ile nie każdemu) z Was przytrafiła się usterka telefonu lub tabletu. Zazwyczaj wiąże się to z rozstaniem ze sprzętem na kilka do kilkunastu dni, ale nie dla użytkowników sprzętu marki Samsung. Dziś w kompleksie biurowym Warsaw Spire odbyło się otwarcie nowego i najnowocześniejszego serwisu Samsunga. Na powierzchni prawie 500 m² użytkownicy urządzeń Samsunga będą mogli nie tylko je naprawić, ale także zapoznać się z najnowszymi produktami tego producenta.

Jak zapewnia szef serwisu Samsunga – Jarosław Orski – z doświadczenia firmy wynika, że większość napraw telefonów komórkowych można wykonać w mniej niż godzinę. Zastrzega też, że czas ten może się trochę wydłużyć w przypadku urządzeń trudniejszych w rozbiórce, których obudowy są klejone i/lub wodoszczelne (np. modele z rodziny S7). Szybkie naprawy dotyczą głównie smartfonów i tabletów, lecz wsparcie techniczne zostanie tutaj udzielone każdemu sprzętowi marki Samsung, nawet pralce czy lodówce.

Dla odwiedzających serwis klientów firma Samsung przygotowała wiele udogodnień, w tym dla osób niepełnosprawnych, a także głuchych, dzięki aplikacji Migam. Czekając na zakończenie naprawy od użytkownicy będą mogli:

  • wypróbować najnowsze urządzenia (w tym telefony, tablety i zegarki), a także je zakupić ;
  • korzystać ze stanowisk z tabletami i słuchawkami lub tych z goglami do wirtualnej rzeczywistości Gear VR;
  • grać wygodnie w gry komputerowe;
  • (z dzieckiem) obejrzeć bajkę lub pobawić się pluszowym misiem;
  • zamówić laserowe grawerowanie napisów lub obrazków na urządzeniach i pokrowcach.

Dodatkowym ułatwieniem będzie system rezerwacji. Dzięki niemu będzie można umówić się na wizytę w konkretnym, odpowiadającym nam terminie. Miłym dodatkiem jest fakt, że proces naprawy klienci będą mogli podglądać przez szybę, bo stanowiska serwisantów są tuż za nią.

Samsung Premium Service Plaza znajduje się w Warszawie przy Placu Europejskim 2, w kompleksie Warsaw Spire budynek C. Godziny otwarcia serwisu to: poniedziałek – piątek: 9.00 – 19.00; sobota – niedziela: 10.00 – 17.00.

Źródło: własne, materiały prasowe Samsung

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • Micno

    Bardzo duży plus za to dla Samsunga. LG już od jakiegoś czasu ma coś podobnego na Marynarskiej w Warszawie. Raz miałem okazję zanieść tam mój telefon i rzeczywiście wymiana ekranu była robiona od reki, nie robiono mi żadnych problemów przy przyjmowaniu zgłoszenia i telefon był do odbioru w ciągu godziny.

  • korektor88

    Mala uwaga… kompleks biurowy w ktorym siedzibe ma Samsung to Warsawa SPIRE…. :)

    • korektor88

      Sorki Warsaw oczywiscie :)

      • True. Dzięki za poprawkę!

        • korektor88

          Jeszcze w leadzie nadal jest blad Aspire ;)

          • Lukasz Misinski

            Nie wiem dlaczego mi się ubzdurało, że to Aspire a nie Spire. Tak czy inaczej już poprawione. Dzięki za czujność ;)

  • pukpuk

    I co pewnie będą naprawiać wyłącznie najnowsze modele i sprzedawać akcesoria też wyłącznie do supernowych modeli. Takie chore podejście tej firmy. Ze dwa tygodnie temu chciałem kupić baterię do KZooma w sklepie firmowym samsunga w galerii krakowskiej i baba popatrzyła się jak bym pytał się o sprzęt sprzed 20 lat! Stwierdziła w życiu nie mają, żebym sobie pochodził po serwisach. Firma samsung ma klienta w dupie :P

    • I†achi

      Dopiero się dowiedziałeś? :P

      • pukpuk

        Tak dopiero. Żeby jeszcze pracownik zaproponował zamówienie czy zakup rzez internet a tutaj nie mamy i nie będziemy mieli, oszalał pan. Ale przecież nadal macie wsparcie dla tego modelu. Ch… nas to obchodzi. Wiadomo że zamówię przez internet ale przeraża chamskie podejście do klienta…. Ciachałem kupić tylko ich baterię.

    • Nie szanuje się Pracownika, wymienia co chwilę na nowego byle tylko robił za najniższą krajową albo i niżej to później nie ma się dziwić, że Pracownik nic nie wie, nie umie, nie potrafi a Klienta traktuje jak Petenta – czytaj ZŁO.
      .
      Najwyraźniej Pracownik nie wiedział nawet co sprzedają – ale po co się uczyć jak jest w Firmie dziś a jutro w innej lub na bezrobociu,

      • pukpuk

        Panią widzę w tej firmie przynajmniej od 2 lat. Ale masz rację, to akurat zawdzięczamy naszym rządom które celowo tak konstruują prawo żeby tak traktować pracowników. Ale samsung tak właśnie traktuje klienta w bezpośrednim kontakcie. Miałem nadzieję że w sklepie firmowym będzie lepiej.

    • Byłem wczoraj piątek 15 IV – osobiście w południe – bardzo estetyczny wygląd lokalu.
      .
      Ledwo przekroczyłem próg i od razu podbiegło do mnie 5 dziewczyn i 2 facetów – wszyscy uśmiechnięci jak na amerykańskich filmach – na pewno przeszli nie jedno porządne szkolenie. Zadałem konkretne pytanie – które wręcz mnie interesuje:
      -) Czy zrobicie mi downgrade firmware’u w telewizorze?
      Dwie dziewczyny od razy pobiegły do techników za elegancją szybę, coś pogadały i jedna od razu przybiegła z info:
      -) Niestety na razie nie lecz planują taką usługę w przyszłości. Serwis jest czynny w ogóle dopiero od poniedziałku więc zaprasza.
      .
      Czyżby już w poniedziałek była ta „przyszłość”? W artykule tu na tabletowo.pl i kilku jeszcze innych miejscach jest info, że otwarcie było w środę więc czemu w salonie powiedzieli o przyszłym poniedziałku? Otwarcie dla Otwarcia i otwarcie dla Przeciętnego-Zjadacza-Buły?
      .
      Jakby kogoś interesowało to ten „fabryczny” firmware był w 100% bezbłędny i funkcjonalny a każda aktualizacja to pasmo błędów i niedoróbek łącznie ze znikającymi funkcjami. Za to co ciekawe po którymś updejcie tv zobaczył WiFI 5GHz, czego nie ma w parametrach tv – jest tylko 2,4GHz. Jak się to programowo udało technikom Samsunga? – dla mnie czary-mary.
      .
      Przy okazji – jakby ktoś wiedział jak przywrócić stary firmware – oryginalny nie SamyGO – to jestem zainteresowany.

  • MS

    Ciekawe czy to serwis światowy czy tylko polski. Czy jak Amerykaninowi popsuje się telefon w podróży to może go naprawić tutaj czy musi wracać do USA.

  • pamk22

    To bez dziecka nie będę mógł obejrzeć bajki lub pobawić się misiem? :(

  • I†achi

    1. Muszę mieć Samsunga
    2. Muszę Pojechać do Wawy
    3. I akurat przypadkiem wtedy musi mi sie zje**ć :P
    Nigdy to się nie spełni… A tak przy okazji, to trochę przeczy kopiowaniu Samsunga. Apple w życiu by na to nie pozwoliło. Nigdy nie pokażą klientowi rozebranego iPhone’a. Albo naprawią sami… albo w ciągu 15 minut masz nowego. ;)

    • Lukasz Misinski

      No niestety. Taki serwis na razie dostępny głównie dla mieszkańców Warszawy i okolic. Samsung ma w planach stworzenie takich również w innych miastach więc to tylko kwestia czasu.

      • Sapul

        też mi rewelacja, 2 lata temu w Katowicach, na 3-go Maja 29 naprawili mi mojego S4 w mniej niż godzinę, a niedawno ponownie u nich byłem i wymienili płytę w S6 – też w godzinę; w Warszawie na Andersa 33 tez masz taki serwis, od 2 lat robią serwis w godzinę, także żadne halo…

    • ad 3 – jak będziesz w Wawie to sam go popsuj (wyrzuć z tarasu PKiN) i za 1h będziesz miał go przywróconego do życia. Czary Mary!!!

      .
      Nie ma nic o cenach więc na pewno jest to wszystko na free.

    • Bartoosh21

      Takiemu nigdy nie dogodzisz.. Gdzies musi być 1 punkt.. Warszawa to stolica.. Ogromna aglomeracja.. Jeśli sprawdzi się tam to pewnie będą kolejne takie punkty. To biznes. Musi im sie to opłacać żeby to rozwijać. Dla mnie otwarcie takiwgo punktu sprawia że coraz mniej waham sie przed zakupem Samsunga.

      • Coś podobnego ma już od dawna LG – patrz komentarz Micno (na samej górze) ;)

        • Bartoosh21

          Faltycznie. Ale nic o tym nie słyszałem.. A o Huawei juz tak.sam korzystam od ponad roku ze smartphonea LG i wtedy uwazalem to za dobry wybor.. Obecnie uważam że dali ciała i sie pogubili trochę przez co Chińczycy ich wyprzedzili..

  • Berserker

    Zaden serwis premium nie uratuje szajsunga. Zlom zawsze bedzie zlomem.

  • werrrd

    Wymiana na nowy egzemplarz, Biorąc pod uwagę koszty produkcji a później 10-20 krotnie wyższą cenę końcową

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona