Ważne

Microsoft ponownie przeprasza… Tym razem użytkowników Surface Pro 4 i Surface Book

Wygląda na to, że Microsoft poczuł magię zbliżających się świąt, czyli okresu wzmożonego okazywania dobroci i bycia szczerym wobec bliźnich – dowodzi tego już drugie oświadczenie, w którym przyznaje się do błędów i obiecuje rychłą poprawę. Najpierw sprawa dotyczyła rekompensaty dla użytkowników usługi OneDrive, natomiast tym razem zwrócono się do posiadaczy Surface Pro 4 i Surface Book.

Microsoft opublikował oświadczenie, w którym przeprasza użytkowników zaprezentowanych niedawno tabletów/hybryd. Do takiego posunięcia sprowokowały producenta liczne zgłoszenia, że ww. urządzenia cierpią na szereg uciążliwych dolegliwości. Chodzi m.in. o ponadprzeciętne drenowanie baterii w czasie, gdy Surface Pro 4/Surface Book pozostaje w trybie uśpienia (który powinien ograniczać do minimum jego aktywność, a tym samym również pobór energii z akumulatora). Co ciekawe, Microsoft wiedział o tym problemie jeszcze przed wypuszczeniem obu urządzeń na rynek!

Gigant z Redmond postanowił więc przeprosić użytkowników, dziękując im jednocześnie za tak duży feedback. Zapewnił też, że na bieżąco wypuszczane są aktualizacje, które mają na celu rozwiązanie zgłaszanych problemów. Oczywiście musi to potrwać – jest to proces długotrwały i nie ma co liczyć na szybkie usunięcie wszystkich niedogodności.

Po pierwsze, wielkie podziękowania dla naszych klientów za otwartość i szczerość opinii, wyrażanych o Surface Pro 4 i Surface Book. Bardzo przepraszamy tych, którzy nie są w 100% zadowoleni z użytkowania naszych produktów. Wiedzcie, że uważnie czytamy wasze komentarze i wsłuchujemy się w wasze opinie. Wasz wkład jest niezwykle cenny i pomaga nam szybciej naprawić odpowiednimi aktualizacjami męczące wasze urządzenia problemy. Wydaliśmy już kilka aktualizacji poprzez Windows Update i cały czas pracujemy nad kolejnymi. Chcemy opublikować je tak szybko, jak to tylko możliwe, aby poprawić wasze doświadczenia z produktami z linii Surface.

Josh_F, Microsoft

Przypomnę, że Piotr testuje Surface Pro 4, więc za jakiś czas powinniście przeczytać pełną recenzję najnowszej hybrydy Microsoftu. Dowiecie się z niej wszystkiego, co trzeba wiedzieć o tym sprzęcie. Jeśli macie jakieś pytania – udajcie się pod powyższy link i śmiało je tam zadawajcie.

Źródło: Microsoft przez Neowin

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • R2D2

    Czyli… kolejny raz wydymaliśmy was w doope – to już jest perwersja.

  • Alatomina

    No przynajmniej cos z tym robia – nie to co Samsung. Kupiłem rok temu XCOVERA2 – na stronie szajsunga do dziś pisze że dostanie aktualizcję do androida… 4.3 … do dziś ciągle w opracowaniu.. Ech… szkoda mówić..

  • A czy to samo tyczy się Surface 4 (nie Pro)?

    • dafuq

      Takowego nie ma.

  • Andy

    Korzystam z surface book’a i po dotychczasowych aktualizacjach działa bez zarzutu. Co ciekawe jedna z nich usunęła to, co irytowalo już użytkowników surface pro 3 czyli punktu pojawiające go się w trakcie pisania rysikiem.

    • lomax

      Jak z ekranem, bardzo błyszczący i odbijający obiekty?

      • Andy

        Wedlug mnie nie do tego stopnia, żeby mógł utrudniać pracę. Ze względu na rozdzielczość i ppi nie ustępuje samsungowi ativ book 9 plus, na którym do tej pory pracowałem (3200×1800). Na podstawie mojego doświadczenia (niedlugiego) zdecydowanie mógłbym polecić jako przede wszystkim laptopa (osobiście jednak bardzo często piszę w programie onenote office).

        • Wojekv

          Eeeee czy ludzie są normalni? Kupić Surface booka i wychwalać go za rozdzielczość (3000×2000) pracując na (uwaga… uwaga!!!) ONENOTE?!

          • Andy

            No, są tacy (uwaga…uwaga…) nienormalni :)) i niestety musisz z tym żyć :)

  • Andrzej

    Kiedy ludzie się w końcu nauczą korzystać z tego co mają tak „szeroko dostępne” jak internet? Jak te błędne owce lecą szturmem do sklepu kupić najnowsze urządzenie jakiegoś tam producenta. Wystarczy trochę cierpliwości trochę poczekać zobaczyć jakie są opinie na temat danego produktu co producent z tym robi albo już kupować ze świadomością tych że wad!? Co chwilę się czyta o „niezadowoleniu” jakiejś grupy ludzi z użytkowania czegoś tam… Jedynie co mogą mieć pretensje to tylko do siebie że nie dostatecznie poinformowali się o danym sprzęcie, a dopiero potem do producenta. Ale róbcie tak dalej kupujcie w pre-orderach a dostaniecie napewno w 101% idealny produkt…

    • delightmars

      Gdyby każdy wychodził z takiego założenia, to było by tak samo tylko w późniejszym okresie czasu, bo wiadomo, testerzy dostają sprzęt na krótki okres czasu, gdzie wiadomo, że nie wszytko od razu wyjdzie.

      • Andrzej

        Tak masz rację z punktu widzenia wad które ujawniają się w miarę upływu czasu tego nie można sprawdzić w ciągu 1-2 tyg ale są wady które od razu widać a pomimo tego ludzie nie mają czasu by przeglądnąć sieć i poczytać coś nie coś wolą tracić czas męcząc się z urządzeniem lub czekać na naprawę gwarancyjną…

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona