Ważne

OnePlus 22 października zamknie listę rezerwacyjną na OnePlus 2

Po OnePlus 2 ustawiła się już bardzo długa kolejka. Chińczycy nie spodziewali się tak dużego zainteresowania tegorocznym „zabójcą flagowców”. Na najnowszy model czeka bowiem… 5 milionów ludzi na całym świecie.

Kilka dni temu, 12 października, OnePlus 2 można było kupić bez zaproszenia. Ci, którzy nie mogli doczekać się swojej kolejki, na pewno skorzystali z okazji. Oczywiście i w tym przypadku zadziałała zasada „kto pierwszy, ten lepszy” – zasoby magazynowe były ograniczone i nie każdy zdążył zakupić OnePlus 2.

Najlepiej świadczy o tym fakt, że wciąż pozostaje ponad 5 milionów chętnych na najnowszy smartfon Chińczyków.

OnePlus zapewnia, że cały czas stara się przyspieszyć produkcję kolejnych OnePlus 2. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i chyba chcąc dać im odczucie, że już wkrótce każdy z nich otrzyma upragnione zaproszenie, postanowił zamknąć 22 października listę rezerwacyjną. Oznacza to, że tylko do tego dnia można się na nią wpisać, aby wyrazić chęć zakupu OnePlus 2.

Oczywiście Chińczycy zapewniają, że wciąż będą organizować konkursy, w których nagrodami są zaproszenia. W tym celu trzeba na bieżąco obserwować profile marki w serwisach społecznościowych (Facebook, Twitter, Google+, Instagram, Snapchat). Kolejne zaproszenia zaczną również otrzymywać osoby, którym udało się już kupić OnePlus 2.

Czy Chińczycy zdecydują się „odblokować” listę rezerwacyjną? Najprawdopodobniej tak, ale jeśli tylko w krótkim czasie uda im się wysłać do klientów co najmniej milion nowych OnePlus 2.

Źródło: OnePlus

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • Edek

    5 milionów rezerwacji a nie chętnych na zakup… tak więc OnePlus nie ma zbytnio się czym chwalić :) sam rezerwowałem, ale nie kupiłem, jak duża część userów z różnych for internetowych

    • pamk22

      To po co rezerwowałeś? Aby zając kolejkę komuś, kto naprawdę chce go kupić?

      • Edek

        ch* ci do tego po co rezerwowałem. Może po to właśnie aby zająć kolejkę, a może kupiłem w miedzy czasie inne urządzenia, a może nie miałem wolnej gotówki na 24h widełki zakupu. jest to moja sprawa co zrobiłem a czego nie zrobiłem.

  • Andrzej

    Moim zdaniem Powinni zrobić jedną podstawową rzecz! Mianowicie zlikwidować proces zaproszeń i zbierać zamówienia wg tego kto jest ile w stanie poczekać.
    NP. Wydajność produkcji stoi na poziomie 250 tyś szt. na miesiąc więc na 1 dzień roboczy (w chinach pracują 24/7?) daje to ok 8300 szt. produktu. Począwszy od 1 dnia zaproszenia każde kolejne 8300 osób czeka 1 dzień dłużej. Oczywiście każdy zamawiający płaci i oczekuje na towar. W ten sposób osoba która jest 1mln klientem zamawiającym w tym samym dniu sama decyduje czy czeka 4 miesiące czy nie ;) to jest najpewniejszy sposób by firma miała pewność prawdziwych zamówień a nie klików…

    • Edek

      Trzeba jeszcze zrozumieć politykę firmy. On przyjęli trend aby promować markę na „chcę to mieć ale jest trochę nieosiągalne” aby było głośno o nich. i jak na razie całkiem dobrze im idzie. darmowa reklama (przez newsy na portalach branzowych) przy kazdej zmianie regulaminu rezerwacyjnego, przy „otwartych” dniach, przy konkursach dajacych mozliwosc nie czekania w kolejce. a to ze maja miliony zapisów – tez na tym korzystają chwaląc sie jacy są „trendy”

      • Andrzej

        No właśnie trafiłeś chyba w sedno. Szkoda że tak to wygląda… Poczytałem testy poogladalem yt i 2 nie zachęciła mnie do zakupu jak 1. I teraz mam wrażenie ze wiekszosc ludzi ktorzy sa jakimiś tam fanami marki żałuje ze tak licho działa czytnik lini papilarnych. Ze bateria jest o wie gorza niz w 1. Ze ten telefon nie wyróżnia sie nicznym oprocz fajnego przycisku na boku obudowy…

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona