Apple vs Samsung – w reklamie świątecznej stawiam na Koreańczyków

Okres świąteczny to, jak zapewne wiecie, jeden z najlepszych okresów dla producentów sprzętu elektronicznego, ponieważ ludzie kupują miliony smartfonów i tabletów na prezenty gwiazdkowe. Oczywiście ważnym elementem tej układanki jest odpowiednia promocja swoich produktów. W reklamowym starciu Apple kontra Samsung, które Wam właśnie pokażę, ja stawiam na Koreańczyków.

Zacznijmy od Apple, ich reklamę możecie zobaczyć u góry. Potem rzućcie okiem na spoty Samsunga, które są kontynuacją świetnej serii o rodzinie korzystającej z Note 4:

http://youtu.be/zwXPEIJd474

http://youtu.be/NYMaF76LWlg

Wyraźnie widać, że obie firmy uderzyły w zupełnie inne emocje. Spot Apple ma być wzruszający, za to Samsung stawia na humor. I może powiecie, że nie mam serca, ale mnie kompletnie nie rusza reklama produktów z nadgryzionych jabłkiem. Chyba po prostu nie przepadam za walką o moje zainteresowanie takimi emocjami. Poza tym nie zostały pokazane żadne możliwości produktów Apple, więc Amerykanie mogę jedynie liczyć na nasze wzruszenie.

Koreańczycy za to pokazują zalety swojego phabletu, a do tego dorzucają historię. Zdecydowanie bardziej odpowiadają mi takie spoty, ponieważ mimowolnie poznaję funkcje interesującego mnie (lub nie) produktu.

Według mnie w reklamach świątecznych, Samsung vs Apple – 1:0. A Waszym zdaniem, która firma lepiej zabrała się za promocję swoich produktów?