+6Nasi autorzy
Ważne

Telewizyjna reklama Surface Pro 3 wreszcie zrobiona z sensem

Microsoft od samego początku zmagał się z problemami marketingowymi, wprowadzając na rynek linię Surface. Pierwsza telewizyjna Reklama Surface RT przedstawiała grupę tańczących dziewczynek i nikt nie bardzo wiedział co miała sobą reprezentować.

Trzydziestosekundówki pokazujące drugą generację (2 i Pro 2) były trochę ciekawsze, ale dalej niewystarczająco dynamiczne, a przede wszystkim niepokazujące prawdziwych możliwości urządzenia i jego mocnych stron. Microsoft wreszcie zmienił firmę odpowiadającą za marketing oraz materiały PR-owe dla Surface i nowa reklamówka może (ale oczywiście nie musi) się podobać.

O gustach nie będziemy dyskutować, ale przyjrzymy się jej najważniejszym elementom. Po pierwsze, na szczęście SP3 nie jest w niej porównywany do Macbooka Air ani iPada Air. Byłoby to bardzo ryzykowne. O ile na prezentacji dla mediów takie porównania i konfrontacje mogą mieć sens, to opinia publiczna nie lubi tego typu przekazu, bazującego na „ośmieszaniu” konkurentów. Po drugie, duży dynamizm pozwolił na zaprezentowanie wszystkich głównych funkcji urządzenia – SP3 w reklamie jest tabletem, notatnikiem i laptopem. Wyraźnie wyeksponowano też nową nóżkę, która w trzeciej generacji jest dużo bardziej dopracowana. Zwrócono też uwagę na pełne USB czy odpinaną klawiaturę. Wreszcie możemy zapomnieć o tańczących dziewczynkach i docenić naprawdę solidnie zrobioną reklamówkę. Czy odbije się to pozytywnie na wynikach sprzedaży? Marketing oczywiście jest ważny, ale zadecydują raczej pierwsze opinie użytkowników oraz ogólny wydźwięk internetowych recenzji, które jak do tej pory są na ogół pozytywne lub neutralne.

Czy gdyby cena nie grała roli, Surface Pro 3 mógłby zastąpić Wam tablet i laptop do codziennego użytkowania?

 

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • uru28

    Dziś PR to 80% sukcesu.Gry,konsole i inny sprzęt zaczyna się sprzedawać na preordery.Sam Microsoft o ile mnie pamięć nie myli również tego próbował z Surface.Jako korporacja Microsoftnie tyle uczy się od nowa PRu co podnosi się po klęskach.Prawda jest taka że firma kojażona była(jeszcze jest w niektórych kręgach) z butą i brakiem elastyczności. Na szczęście to się zmienia.Kibicuję wszystkim zmianom na korzyść (głównie naszą konsumentów).PR i pozycja marki to w konsekwencji wyniki sprzedaży a cena gra rolę do pewnego pułapu, za solidny sprzęt lub za markę ludzie zapłacą…

  • uru28

    Dziś PR to 80% sukcesu.Gry,konsole i inny sprzęt zaczyna się sprzedawać na preordery.Sam Microsoft o ile mnie pamięć nie myli również tego próbował z Surface.Jako korporacja Microsoftnie tyle uczy się od nowa PRu co podnosi się po klęskach.Prawda jest taka że firma kojażona była(jeszcze jest w niektórych kręgach) z butą i brakiem elastyczności. Na szczęście to się zmienia.Kibicuję wszystkim zmianom na korzyść (głównie naszą konsumentów).PR i pozycja marki to w konsekwencji wyniki sprzedaży a cena gra rolę do pewnego pułapu, za solidny sprzęt lub za markę ludzie zapłacą…

  • Arrczi

    Wow…
    Reklamówka świetna,co do sprzętu to i tak trafi do niewielkiego kręgu odbiorców.

  • Arrczi

    Wow…
    Reklamówka świetna,co do sprzętu to i tak trafi do niewielkiego kręgu odbiorców.

  • Gdyby cena nie grała roli to chętnie sprawdziłbym nowego Surface. Jeśli mógłbym z nim wygodnie pracować na kolanach czy leżąc na łóżku to zamieniłbym od razu ;)

    • Ja się poważnie zastanawiam, bo mam kupca na moje SP2 ;)

      • Jak się zdecydujesz to daj koniecznie znać jak sprawdza się ta nóżka ;)

        • Jak się zdecyduję, to obejrzysz unboxing i recenzję na tabletowo ;)

  • asgfasfdg

    to moze teraz test

    niech ktos sie polozy jak ten aktor w lozku i potrzyma swojego surface w jednej rece jak ten gosciu z w drugiej rece stoper mierzaczy czas w sekundach jak dlugo potrzyma go tak jak aktor w reklamie

    2sek
    5sek
    10 sek

    o pracy czy czytaniu to nie wspomne bo jest to niemowliwe trzymajac cegle 12″ w powietrzy kilkoma palcami

  • James Jamson

    …reklama ok, niezła dynamika, może wzbudzić chęć posiadania tego sprzętu…
    a swoią drogą samo urządzenie b.ciekawe tylko ta cena zabija ;)

  • Azawakh

    Fajna reklama. Bardo zgrabnie zmontowana i dobrze pokazująca możliwości i mobilność Surface 3.

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona