+6Nasi autorzy
Ważne

Xiaomi Redmi Note: 300000 sprzedanych egzemplarzy w ciągu 34 minut, ponad 15 milionów zamówień

Tydzień temu Kamil informował Was o tym, że cena Xiaomi Redmi Note będzie bardzo atrakcyjna. Okazuje się, że nowy phablet chińskiego producenta łącząc świetną specyfikację i niską cenę stał się absolutnym hitem sprzedażowym, bowiem najnowsze doniesienia jednoznacznie wskazują na ogromne liczby opisujące skalę zainteresowania tym modelem.

Okazuje się, że Xiaomi Redmi Note w ciągu pierwszych 34 minut od jego premiery został sprzedany w liczbie 300000 egzemplarzy. Oznacza to, że w ciągu minuty sprzedawało się aż 8823 sztuki tego urządzenia. Na etapie przedsprzedaży nowe urządzenie z MIUI zamówiło ponad 15 milionów ludzi. Pokazuje to wyraźnie, że atrakcyjne parametry techniczne, dopracowane oprogramowanie oraz świetna cena, to połączenie, które bardzo skutecznie przyciąga klientów.

xiaomi redmi note x2

Jak już pisaliśmy, Xiaomi Redmi Note to phablet z ekranem IPS OGS o przekątnej 5,5 cala i rozdzielczości 1280 x 800 pikseli, ośmiordzeniowym procesorem MediaTek MT6592, 1, bądź 2 GB pamięci RAM oraz aparatem o rozdzielczości 13 Mpx. Urządzenie posiada 8 GB wbudowanej pamięci na dane, Bluetooth 4.0, GPS i baterię o pojemności 3200 mAh. System zainstalowany na urządzeniu to MIUI 5 bazowane na Androidzie 4.2 JellyBean. Tańsza wersja urządzenia kosztuje około 130 dolarów, zaś droższa – 160. Nic więc dziwnego, że Redmi Note sprzedaje się jak świeże bułeczki.

Czy ktoś z Was ma ochotę na zakup tego urządzenia? Jak się Wam ono podoba? Zapraszamy do dyskusji.

[źródło]

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • barwniak

    Nasi operatorzy zamiast wprowadzać do biednego kraju Samsungi, Sony i Apple. Mogli by pochylić się nad ofertą Xiaomi czy Oppo.

    • rbodych

      jestem za może !!

      • rbodych

        miało być jestem za ;)

  • lol

    Nikt z was nawet nie miał go w ręku to jak możecie mówić że jest dopracowany i że wszystko takie super. To chyba opinia osoby trzeciej artykułu który napisała a tego nie wypada tłumaczyć skoro to nie nasze przemyślenia.

    • Napisałem, że dopracowane jest oprogramowanie. Miałem okazję używać MIUI i wiem, że akurat jest to jedna z tych nakładek która działa piekielnie szybko. Jest to oprogramowanie nieoficjalne, więc naturalnie że działa normalnie, nie to co TouchWiz czy inne badziewne nakładki.

  • tyrion

    Tutaj mamy do czynienia ze zwykła strategia marketingowa która wiąże się z brakiem realnych szans dla potencjalnego klienta na zakup sprzętu w reklamowanej cenie. Problem w tym że ta zaniżona cena dotyczy bardzo ograniczonej ilości jaka jest wypuszczana do sprzedaży po sporym buzzie marketingowym. Realnie praktycznie nie da się tego sprzętu zakupić w tej cenie.

    To nic innego jak strategia marketingowa firmy, i jest odpowiednikiem tej stosowanej i u nas gdy w gazetce promocyjnej np. któregoś z elektromarketów pojawia się sprzęt w bardzo okazyjnej cenie tyle że do rzeczywistej sprzedaży trafia raptem kilka sztuk produktu.
    No ale za to fikcyjna promocja przyciągnie do marketu setki czy tysiące potencjalnych klientów którzy zwabieni „promocją” dowiadują się już na miejscu że promowany produkt został wyprzedany. Sklep liczy na to że skoro potencjalny klient przybył na miejsce to jest szansa że zostawi pieniądze za coś innego na czym sklep zarobi. W ten sposób na tych 5 sztukach do których dołożyli tym klientom którzy ustawili się jeszcze przed otwarciem sklepu i tak odrobią sobie z dużą nawiązką.

    W tym konkretnym przypadku chodzi tylko o powiększanie buzzu marketingowego. Pokazanie jakie to niby nie jest zainteresowanie ich produktami. I tym samym przyciągnięcie masy klientów którzy płacąc standardową już wyższą cenę pokryją straty z tego śmiesznie niskiego pierwszego nakład w zaniżonej cenie.

    • Arrczi

      15 mln. sprzedanych urządzeń to śmieszna ilość i cenowy marketing?. Przy obniżce o raptem 10 $ na sztuce daje to kwotę 150 mln. Wątpię żeby to był czysty marketing.

  • Robert

    Osobiście posiadam urządzenia firmy xiaomi i uważam ze nie ma lepszych telefonów niż tego producenta. Każdy kto używał wie ze urządzenia te sa praktycznie bez awaryjne a systemu nie da sie zawiesić. Jakość wykonania przewyższa wszelkie samsungi ze średniej półki. Przesiadłem sie na to urządzenie z nexusa4 przypadkowo gdyż kolega pożyczył mi swój egzemplarz na weekend ( nexus wtedy się popsuł) i od tamtej pory wogóle nie myślę o żadnym innym aparacie. Dodatkowo możliwość korzystania z 2 kart to czysta przyjemność. Jestem fanem androida od początku i wiem jedno te urządzenia z tym systemem na pewno zawojują Europę i to nie długo. Uważajcie tylko na łudząco podobne podróbki ponieważ nawet Chińczycy zaczęli podrabiać tego producenta.

  • Figaros

    Jak najlepiej go zamówić z Polski ,pytam już drugi raz bo nigdy nic z chin nie zamawiałem.
    Czy jest możliwość zamówienia i płatne przy odbiorze bo nie chciałbym dostać jakiegoś kamienia zamiast telefonu

    • miekki

      Jedyna opcja to czekać, aż ktoś kupi i po jakimś czasie wystawi na Allegro. Problem w tym, że używane sztuki z kraju bedą kosztować około 800-900zł

  • uze

    Cytyując miuipolska: ” Pierwszy slot przystosowany jest do standardu 3G TD-SCDMA, a drugi do zwykłego 2G GSM. Niestety na chwilę obecną Redmi Note nie występuje w wersji WCDMA dla europejskich sieci 3G.”

    Więc póki co nie ma się co jarać, ale niewątpliwie Xiaomi jest jedną z kilku chińskich firm, które wydają się być ponad przysłowiową tandetą płynącą z tego kraju, więc jeśli ktoś nie ma nic przeciwko produktom z Chin, to zainteresować się nim warto.

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona