Microsoft ponownie wytyka wady iPada

O tym, że tablety z serii Surface RT nie okazały się takim hitem jak spodziewał się Microsoft, nie trzeba raczej nikogo informować. Od jakiegoś czasu gigant z Redmond dokłada wszystkich sił, by przekonać ludzi, że jednak warto nabyć ten produkt. Zaczęło się od całkiem sporej obniżki cen. Kilka dni później spece od marketingu firmy Microsoft wysunęli na front potężniejsze działa – reklamę porównawczą, i to taką z gatunku próbujących ośmieszyć przeciwnika. Okazało się jednak, że jedna reklama tego typu nie wystarczy, więc wczoraj światło dzienne ujrzała jej kontynuacja.

Tym razem jednak zabrano się do sprawy nieco delikatniej. Nowa reklama Surface RT nie próbuje już ośmieszyć konkurenta, a jedynie wymienia cechy, które stanowią przewagę reklamowanego produktu. I w gruncie rzeczy trudno nie zgodzić się z którymkolwiek z punktów w niej wymienionych. Pozostaje tylko pytanie: czy to właśnie takie cechy jak wbudowana nóżka, dołączona klawiatura czy nawet pakiet Office decydują o popularności danego tabletu?

http://youtu.be/fNpmhcYodwI