Lista aplikacji na iPada przystosowanych do Retiny. Woz w kolejce po iPada – wideo

retina ready apps ipad 3

Jak wszyscy doskonale wiedzą, dziś do sprzedaży w pierwszych krajach (w Stanach, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Szwajcarii, Japonii, Hong Kongu, Singapurze i Australii) wszedł iPad trzeciej generacji. Jego najważniejszą zaletą, zaraz za akumulatorem o wielkiej pojemności 11560 mAh i czterordzeniową grafiką, jest oczywiście wyświetlacz Retina o niebywale wysokiej rozdzielczości – 2048 x 1536 pikseli. Właśnie dlatego firma Apple postanowiła wydzielić aplikacje, które w pełni wykorzystują potencjał nowej matrycy.

Deweloperzy wzięli się ostro do roboty, by ich aplikacje na nowym iPadzie wyposażonym w ekran o bardzo wysokiej rozdzielczości, dobrze wyglądały. Dzięki temu część z nich doczekało się już aktualizacji. Wśród nich znalazły się wszystkie aplikacje z poniższej grafiki (poniżej lista z linkami do AppStore):

retina ready apps ipad 3

Zaktualizowane aplikacje przystosowane do ekranu Retina:
Barefoot World Atlas,
Sky Gamblers: Air Supremacy,
Tweetbot,
Flight Control Rocket,
Solar Walk – 3D Solar System,
Touchgrind BMX,
Skitch for iPad,
NYTimes for iPad,
SketchBook Pro for iPad,
Infinity Blade II,
StockTouch,
Real Racing 2 HD,
Evernote,
Day One,
IncrediBooth,
Joining Hands,
Star Walk for iPad,
Diamond Dash,
iStop Motion for iPad,
Labyrinth 2 HD,
Calcbot – the intelligent Calculator,
Foosball HD,
Ratatap Drums.

A co i gdzie robi Steve Wozniak, żywa legenda Apple? Odpowiedź w poniższym materiale:

Warto przypomnieć, że nowy iPad zadebiutuje w Polsce już za tydzień, 23 marca.

źródło

Komentarze

  • offtopic:
    http://gielda.onet.pl/dzis-premiera-ipada3,18726,5060676,1,news-detal

    Ale się uśmiałem. Poziom merytoryczny, stylistyczny i edukacyjny osiągnął nowe dno.

    Na szczęście mamy tabletowo.pl :)

    • Już ktoś edytuje art bo znikło pouczające zdanie:
      (…)
      Dziś światową premierę ma najnowszy komputer firmy Apple – iPad3 /wym AJ-pad/.

  • Łukasz

    Kiedy recenzja? Ipad dostępny od 10 rano w sklepach. 479 euro i można mieć.

    • Może najpierw niech się pojawi w sprzedaży w Polsce, hm?

    • jkboss

      Mój iPad powinien przyjść do mnie 21 marca, czyli jeszcze przed polską premierą, więc jeśli redakcja się zgodzi to mogę napisać coś od siebie.

      • Gdzie zamówiłeś?
        Jasne, że się zgodzimy :-)

        btw. swojego zamierzam kupić 23ego… ;)

        • jkboss

          mieszkam w Stanach… :) Zamówiłem rano 9 marca, czyli 2 dni po keynote i niestety na dzisiejszą premierę się już nie załapałem… heh
          Ludzie tutaj powariowali! Pierwotnie termin miałem na nawet na 23, ale teraz już od kilku dni dostarczenie paczki jest na 21 marca ;)

        • Chriss

          Po co kupowac nowego jezeli ma sie dwojke? o_o
          Wiekszy, ciezszy, aplikacje zajmuja 5x wiecej miejsca…

          • Żeby zrecenzować? ;)

            @jkboss – to wiele wyjaśnia :))

          • Sam mam mieszkane uczucia czy dobrze robie ,bo pierwotnie chcialem ATP ,bo wydawal mi sie nie gadzetem a przyszlosciowym narzedziem do pracy.Nie bez znaczenia byl fakt ze w koncu jakas firma(ASUS) wymyslila cos o wiele lepszego niz nawet bardzo dobrze skrojony (jak na przecietny hardware ipad2) system,ktorego czas reakcji byl jak dotad nie do pobicia.Ile z tego wariactwa tak naprawde racjonalnego wyboru to trudno w przypadku produktow apple jednoznacznie stwierdzic.Faktem jest jednak ze to okazja kupic Ipad3 za kjuz 499USD (Ipad2 juz mozna wychaczyc w okolicach 350USD) ale z drugiej strony ASUS TF101 za 299USD plus stacja za 99-105USD to tez wyprzedaz.Jak dla mnie najwazniejsze sa mozliwosci sprzetu niz moda(tutaj w UK to tez wariactwo,niz rozumny wybor).Jesli Ipad mialby chocby te mozliwosci rozszerzen to byloby to cos innego,a tak wszystko jak to z apple $$$ i jeszcze raz $$$.Ciekawi mnbei tylko ile bedzie kosztowac i gdzie wymiana potem takiej zabudowanej baterii ,ktora z chwila 1 wlaczenia juz przechodzi te swoje cykle zywotnosci.Tutaj mam wrazenie ze apple chce zarobic takze braku mozliwosci serwisu w nieautoryzowanych punktach takiego sprzetu….jednoznacznie NIE KOCHAM FIRM choc niektore produkty jak Iphone naprwade doceniam(zeby tylko wykonywaly podstawowa funcje jak dzwwonninie,na tej ich slabiutkiej bateriii)…ehhh marzenia

            Moze jednak kupie i to i to ,bo z apple jak to zawsze znajdzie sie ktos napalony ,nerke potem sprzedac aby to kupic ;P
            Niemniej mam nadzieje ze przed W8 pojawi sie czy to na adroidzie czy iOS pakiet MS Office z prawdziwego zdarzenia(w tym wypadku Ipad niestety ma bardzo slabe i to tylko jako dodatki klawiatury :(

            Pozdrowienia dla rozsadnych I trzezwo myslacych!!

          • aaa

            Jeśli udało się spylić iPada 2 odpowiednio wcześniej to jest drugie pytanie: dlaczego NIE kupować. Kosztuje tyle samo, a jednak jest lepszy. :)

        • Ip

          A co z Asusem ATP? :)

  • agaryt

    Nie wiem czy ten film o Wozniaku to po prostu pomysl specow od reklamy czy nie ale ten czlowiek – mimo iz poza ksiazka o Jobsie i macintosha “lodowki” jako piekny mebel nie posiadam nic z apple – pozostanie dla mnie na zawsze kims Wielkim – bo jaka trzeba miec wiedze i pasje aby samemu stworzyc caly komputer od podstaw ???
    Teraz zajmuja sie tym sztaby ludzi …

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona