Ważne

Google przeprasza za problemy z Android Market. Oferuje darmowe aplikacje

android market 10 billion promo

Podczas trwania akcji “10 Billion Promo”, Android Market miał problemy z działaniem, o czym informowaliście w komentarzach. Okazuje się, że problem ten wystąpił na większą skalę, bowiem zauważył to internetowy gigant Google. Firma postanowiła zachować się honorowo i w ramach przeprosin zaproponowała pokrzywdzonym możliwość pobrania aplikacji całkowicie za darmo. Oczywiście w grę wchodzą wyłącznie te aplikacje, które próbowaliście kupić w ramach wspomnianej promocji, ale Wam się to nie udało z bliżej nieokreślonych powodów.

Osoby, które wczoraj miały problemy z zakupieniem aplikacji w trwającej promocji z okazji pobrania z Android Market ponad 10 miliardów aplikacji, otrzymały mejla o następującej treści:

Hello,

We’re writing to apologize for any accidental cancellation of your Android Market orders during our 10 Billion Downloads promotion. We’d like to inform you that as a one-time courtesy, we’re giving you free access to all the apps you attempted to purchase. To download these apps, please follow these steps:

1) Open Android Market on your device
2) Press “Menu,” and then touch “My Apps”
3) Scroll down and select the apps in question. They should be labeled as “Purchased” or “Not installed.”
4) Touch “Install” to download and install the app

If you have any further questions, please don’t hesitate to contact us through our Help Center at https://support.google.com/androidmarket/bin/request.py?hl=en&policy=apps&contact_type=contact_policy

Again, we apologize for any inconvenience and hope you have a wonderful holiday season.

Regards,
The Android Market Team

Takie zachowanie się chwali! Dajcie znać czy też otrzymaliście wiadomość od Google i możliwość pobrania aplikacji za free.

źródło, źródło

Komentarze

  • jankov

    Tak mi przyszło do głowy, że akcja mogła być z góry zaplanowana. Tak czy inaczej chylę czoła.

  • sylas11

    Mi wczoraj wieczorem Google mimowolnie zrobiło prezent. Bezskutecznie próbowałem dokonać zakupu jednej z promocyjnych aplikacji – nie wyświetlało się nawet podsumowanie płatności, od razu wyskakiwał błąd. Ale po jakimś czasie i kilku próbach podsumowanie się wyświetliło, ale po zatwierdzeniu płatności znowu wyskoczył błąd i informacja o nieudanym zakupie. Jednocześnie pojawił się przycisk zwrotu pieniędzy. Zdziwiło mnie to, bo skoro nic nie kupiłem, to o jaki zwrot chodzi? Ale na wszelki wypadek kliknąłem. Po godzinie znowu próbuję kupić tę aplikację, a tu niespodzianka – ona ma status “kupione”. Sprawdzam konto bankowe – nie ma blokady na karcie, do dziś się nie pojawiła. Tak więc wychodzi na to, że przez jakąś dziurę w systemie która się ujawniła podczas tej awarii, dostałem prezent o wartości 34 grosze ;)

    • Neal

      Dostałem lepszy prezent! Od czasu trwania tej promocji, kupiłem z 15 aplikacji, mam je na tablecie a kasy z karty do tej pory nie pobrali:)

      • sylas11

        Ale jak wynika z komentarza poniżej – w przyrodzie nic nie ginie, suma sumarum rachunek musi wyjść na zero ;)

  • paul11

    U mnie troche inny problem wyskoczył a mianowicie kupowałem za pośrednictwem karty debetowej i wszystkie tranzakcie mi odrzucono ale zostały mi ściągnięte pieniądze z konta. Gdzie mam teraz sie zwrócić o pieniądze?

  • JJ

    Ja po odrzuceniu zamówienia wczoraj zamówiełem endomondo tracker pro za 3zł z kawałkiem. Oczywiście tym razem zamówienia mi nie odrzuciło. Dopiero po tym kilka godzin dostałem email o tym, że mogę tą aplikację pobrać za darmo. Jak dla mnie to niech G w dupę się pocałuje…

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona