Marka Neffos radzi sobie coraz lepiej na rynku. Producent chyba odkrył idealny przepis na sukces

TP-Link powołał do życia markę Neffos w 2015 roku. Od początku producent starał się oferować dobrze wyposażone smartfony w konkurencyjnych cenach. Ta strategia jest nieustannie kontynuowana i opłaca się, gdyż marka radzi sobie na rynku coraz lepiej.

Mimo całkiem krótkiego stażu, marka Neffos ma wiele powodów do radości, bowiem 2017 rok był dla niej bardzo pomyślny. W ujęciu rocznym globalna sprzedaż zwiększyła się aż o 400% w porównaniu do 2016 roku! Co ciekawe, najwięcej w tym zasługi miał niezwykle udany i zaskakująco tani model Neffos X1 Lite. Nie ma jednak co się dziwić, wszakże za ~500 złotych klienci otrzymywali naprawdę przyzwoicie wyposażony smartfon.

W samej Polsce marka Neffos zadebiutowała w drugiej połowie 2016 roku, czyli stosunkowo niedawno. Mimo to, od samego początku sprzedaż smartfonów z jej logo na obudowie nieustannie rośnie. Dla przykładu, porównując styczeń i luty 2018 roku z analogicznym okresem rok wcześniej (01-02.2017) okaże się, że liczba kupionych urządzeń zwiększyła się aż o 260%!

Zdaniem marki Neffos, przepisem na sukces okazała się sprzedaż smartfonów, oferujących niezwykle konkurencyjny stosunek ceny do ich możliwości. Za o wiele mniejsze pieniądze klienci dostawali (i nadal dostają) kompletne urządzenie, w niczym nie gorsze od droższych propozycji rynkowych rywali. Kluczem do niewygórowanych cen jest optymalizacja łańcucha dostaw (im mniej pośredników, tym koszty niższe), odpowiednia kontrola nad sprzedażą i jej kanałami oraz – co chyba najważniejsze – doskonałe zrozumienie potrzeb konsumentów.

*Na zdjęciu tytułowym TP-Link Neffos X1 Max (pod linkiem znajdziecie jego recenzję, przygotowaną przez Kacpra)

Źródło: informacja prasowa