Sony promuje Xperia Z4 Tablet jako idealnego partnera w biznesie

Tabletom Sony nie można odmówić elegancji. Są jednymi z ciekawiej prezentujących się urządzeń dostępnych na rynku, jednymi z najlżejszych i najsmuklejszych. Już samo to niewątpliwie sprawia, że przyciąga potencjalnych klientów. Dotychczas jednak trudno było mówić o zastosowaniu serii Xperia Z Tablet w biznesie. Dzięki dodatkowemu akcesorium w postaci klawiatury, japoński koncern ma nadzieję, że się to zmieni.

Tablet z Androidem utożsamiany jest z urządzeniem do konsumowania multimediów. Jeśli chcemy tworzyć treści na przykład w podróży czy na spotkaniach, częściej sięgamy po sprzęt z Windowsem (hybrydy) lub nawet z iOS. Wydaje się, że firma Sony powoli zaczyna to dostrzegać i postanowiła zaproponować bardziej wymagającym konsumentom możliwość korzystania z dodatkowego akcesorium w postaci klawiatury.

Przez to, jak twierdzi, Xperia Z4 Tablet stał się idealnym partnerem w biznesie.

https://www.youtube.com/watch?v=o0zpLkGTKHg

Ale przyznaję, że powyższe wideo było wyłącznie pretekstem do wspomnienia o polskich cenach Sony Xperia Z4 Tablet, o których jeszcze nie pisaliśmy. Otóż urządzenie dostępne jest w przedsprzedaży za 2699 złotych (32GB WiFi) i 2999 złotych (LTE, ale nie wiadomo czy 16GB czy 32GB). Warto wspomnieć, że Xperia Z2 Tablet w zeszłym roku startował z poziomu 2299 złotych za wersję WiFi 32GB i 2699 złotych za 4G 16GB. Koszt klawiatury pozostaje wielką niewiadomą.

Sprzedaż tabletu ma się rozpocząć w okolicach czerwca.