Plush

Podpisz umowę na Plush ABO za 25 złotych miesięcznie, a otrzymasz w prezencie pluszowego miśka

Ostatnimi czasy możemy obserwować bardzo korzystny trend w ofercie polskich operatorów komórkowych – sytuacja jest niemalże nudna, bo u większości z nich za mniej więcej 25 złotych można otrzymać nielimitowane rozmowy i SMS-y w kraju oraz sensowną ilość internetu. Podobnie jest w przypadku Plush ABO, więc w ramach zachęty do podpisania umowy, operator postanowił dorzucać do niej… charakterystyczną maskotkę misia.

Już jakiś czas temu wszyscy telekomunikacyjni giganci postanowili się trochę pobawić i zaprezentować na rynku oferty pod innym logo. Tym samym wielka czwórka może pochwalić się kilkoma swoimi submarkami i obecnie są to Nju w przypadku Orange, Red Bull Mobile należący do Playa, istniejący w ramach T-Mobile’a Heyah oraz Plush, który nawet samą nazwą sugeruje swoje korzenie.

Ten ostatni pojawił się względnie niedawno i swoją ofertą próbuje zachęcić do siebie przede wszystkim ludzi młodych. Osobiście mam nawet wrażenie, że plushowy miś otwarcie nawiązuje do wizerunku pluszaka wykreowanego w 2012 roku w filmie Ted.

Historię pluszaka opowiadam nie bez powodu, ponieważ operator zdecydował się uruchomić promocję Misiek Plush Gratis, w ramach której możecie otrzymać egzemplarz maskotki na własność. Procedura jest dosyć prosta – wystarczy podpisać umowę na ofertę Plush ABO w sklepach Relay, Inmedio i 1Minute i… cieszyć się z prezentu. Niestety, operator nie podał żadnych informacji na temat misia, oprócz zapisku w regulaminie o jego wartości pieniężnej, która wynosi rzekomo 32 złote, ale tutaj sprawa rozbija się raczej o ciekawostkę, aniżeli #cebuladeal.

Na sam koniec, pozwolę sobie przypomnieć samą ofertę Plush ABO. Jest to – jak sama nazwa wskazuje – abonament, który kosztuje 25 złotych miesięcznie, a zawierają się w nim nielimitowane rozmowy krajowe, SMS i MMS, a także pakiet internetowy 10 GB na start (później, jeżeli zostaniecie u Plusha na dłużej, zostanie powiększony) oraz darmowy transfer w ramach social media. Dosyć istotne jest to, że czas trwania umowy można zarówno ustalić na 24 miesiące, jak i zdecydować się na wariant z czasem nieokreślonym.

Promocja trwa do 15 listopada lub do wyczerpania zapasów. Regulamin akcji możecie przeczytać >tutaj<.

źródło: informacja prasowa
grafika główna: Plush