Apple AirPods

Możliwe, że w 2018 roku pojawią się nowe AirPodsy. Ciekawe, jak będą reklamowane? „Zgubisz je jeszcze łatwiej”?

Przewiduje się, że Apple w drugiej połowie 2018 roku wprowadzi do sprzedaży ulepszoną wersję swoich bezprzewodowych słuchawek Bluetooth. Takiego zdania jest przynajmniej analityk KGI Securities, Ming-Chi Kuo. Dotąd zbyt często się nie mylił, więc…

AirPods drugiej generacji miałyby być montowane przez tego samego producenta, co teraz, czyli tajwańską firmę Inventec, a poszczególne komponenty byłyby dostarczane nadal przez Unitech, Compeq, TXC HLJ. Zaktualizowana wersja AirPods ma zawierać komponent kwarcowy, jednak szczegóły na jego temat nie są na razie znane.

Wraz z nowymi AirPodsami ma pojawić się nowe etui na słuchawki, które będzie mogło być ładowane indukcyjnie na macie AirPower. Mata ładująca została po raz pierwszy ogłoszona jako nowość we wrześniu, a jej sprzedaż rozpocznie się w bliżej nieokreślonym terminie w przyszłym roku.

Apple AirPower

Ming-Chi Kuo uważa, że choć Apple AirPods są już teraz najpopularniejszym modelem słuchawek Bluetooth na świecie, to ich sprzedaż podwoi się w 2018 roku, do 26-28 mln sztuk:

W ostatnich dniach media donosiły o zwiększonym popycie na AirPodsy, spowodowanym sezonem świątecznym. Apple stara się nadążać za tym zapotrzebowaniem, zgodnie z naszymi prognozami sprzedaży tych słuchawek. Przewidujemy, że wzrośnie ona w 2018 roku o 100%, do 26-28 milionów sztuk. Zamówienia na ulepszone AirPodsy, które pojawią się w 2018 roku, mogą zwiększyć się jeszcze bardziej, co przyniesie korzyści firmom Unitech i Compeq.

Apple już w zeszłym miesiącu zaczęło mocno reklamować swoje słuchawki Bluetooth, więc nic dziwnego, że ludzie je kupują.

https://www.tabletowo.pl/2017/11/23/apple-swiateczna-reklama/

Biorąc pod uwagę to, jak popularne są AirPodsy, gigant z Cupertino może być spokojny o powodzenie następnej generacji słuchawek. To, że w magiczny sposób nie wypadają z uszu, wiemy dzięki recenzji Rafała.

Ciekawi mnie tylko, w jaki sposób Apple będzie chciało przekonać obecnych użytkowników AirPodsów do zmiany na nowy model. Bo to, że firmie się to uda, nie pozostawia żadnych wątpliwości.

źródło: MacRumors przez fonearena