Lenovo Moto G5

Motorola sprzedała ponad 70 milionów smartfonów z serii Moto G i wystawia sobie kolejne ambitne cele

Motorola tydzień temu zaprezentowała trzy nowe smartfony: Moto G6, G6 Plus i G6 Play. Choć mocno różnią się od pierwszej Moto G z 2013 roku, to nadal starają się wypełniać misję tej serii, czyli być przystępnymi cenowo, wydajnymi urządzeniami dla wszystkich. Założenia są jak najbardziej słuszne i dostrzegają to konsumenci. A oni głosują portfelami.

70 milionów smartfonów z jednej linii w 5 lat, czyli ponad 12 milionów urządzeń rocznie. Każdy producent chciałby mieć tak silną markę telefonów jak Motorola i jej Moto G.

To spore osiągniecie, biorąc pod uwagę fakt, że w latach 2013-2015 sprzedaż Moto G nie zapierała tchu w piersiach – liczby sięgały zaledwie kilku milionów sztuk smartfonów rocznie. Jednak dobra opinia Motoroli pozwoliła tej linii wybić się w górę, a producentowi stać się drugą największą smartfonową siłą w Ameryce Łacińskiej a także największym sprzedawcą telefonów w USA (pod względem sztuk z wolnego rynku).

Motorola Moto G6 (fot. Motorola)

Przedstawiciel Motoroli, Sergio Buniac, spodziewa się kolejnych sukcesów – na nową generację smartfonów firmy patrzy jak na trampolinę do kolejnych rekordów sprzedaży. Według niego, celem producenta jest osiągnięcie pułapu 100 milionów sprzedanych Moto G. To wysoko postawiona poprzeczka – zobaczymy, jak nowe motki poradzą sobie ze znajdowaniem dla siebie właścicieli.

Smartfony z szóstej generacji Moto G w pierwszej kolejności trafią do sprzedaży w Brazylii i innych krajach Ameryki Łacińskiej. Później będzie można je kupić w Stanach Zjednoczonych (pewnie za jakieś kilka tygodni) i Europie. Spodziewamy się, że w Polsce pojawią się one w połowie maja.

https://www.tabletowo.pl/2018/04/20/motorola-moto-g6-moto-g6-plus-moto-g6-play-cena-kiedy-w-polsce/

źródło: AndroidCentral,
na grafice tytułowej: Motorola Moto G5 (tu recenzja Moto G5 Plus)