KFC pracuje nad Skip The Line w Polsce – już wkrótce zamówimy kubełek smartfonem

Jest coś, co łączy wszelkiej maści restauracje typu KFC, McDonald’s czy Burger King: czekanie. Wiecznie stoimy w jakiejś kolejce, nudzimy się oglądając sufit aż ktoś przed nami zdecyduje się na jakąś kanapkę lub po raz n-ty odświeżamy Twittera, bo kolega z przodu wygrzebuje z portfela drobne całymi godzinami. KFC zna ten problem, więc testuje w Polsce usługę, dzięki której zamówimy posiłek przez aplikację i odbierzemy ją w wybranej restauracji.

Skip The Line, bo tak nazywa się nowa funkcja aplikacji i usługa z nią powiązana, jest już testowana między innymi w Szczecinie i Wrocławiu.

Zamówienie odbywa się przez apkę KFC – można dokonać płatności online i wybrać godzinę, na którą posiłek ma być gotowy do odbioru. Kiedy nasze zlecenie zostanie przyjęte, otrzymamy potwierdzenie wraz z jego numerem. System będzie wysyłał nam na smartfona informacje dotyczące tego, na jakim etapie przygotowania jest nasze jedzonko. Kiedy całość będzie gotowa, dodatkowo dostaniemy jeszcze potwierdzający to SMS.

Warto będzie korzystać z tej opcji, gdyż KFC zapowiada uruchomienie ofert specjalnych, które będą dostępne tylko przez aplikację. Oprócz tego, menu będzie można sobie personalizować – zestawy będą mogły być przez nas modyfikowane, a jeśli najdzie nas ochota, skomponujemy swój własny kubełek.

 

W Skip The Line chodzi przede wszystkim o to, żeby nie stać w kolejce do zamówienia. Na pierwszym etapie działania usługi będzie można też zapłacić kartą przy odbiorze.

KFC testuje to rozwiązanie w kilkunastu restauracjach w Polsce. Latem aplikacja firmy pojawi się w sklepie Google Play i App Store, i będzie można z niej skorzystać, odbierając swoje zamówienie w jednym ze 170 lokali KFC w całym kraju.

 

źródło: informacja prasowa