fot. Pexels

Carrefour PRO to nie sklep. To raj dla fanów nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań

Carrefour nie boi się iść z duchem czasu i sukcesywnie wprowadza do swoich sklepów kolejne nowości. Tym razem właściciele sieci poszli na tzw. całość i otworzyli pierwszy w Polsce hipermarket Carrefour PRO. Z jakiego powodu jest on taki wyjątkowy? Ponieważ na każdym kroku klient ma styczność z nowymi technologiami i szeregiem innowacyjnych (oraz bardzo wygodnych) rozwiązań.

Carrefour PRO znajduje się w Warszawie, w galerii handlowej Atrium Promenada. Hipermarket powstał w miejscu, które kiedyś zajmował jeden ze sklepów sieci delikatesów Alma. Jego „inność” widać już na pierwszy rzut oka, ponieważ na całej długości umieszczono bramki do wejścia. Gdzie są kasy? Na samym końcu.

Carrefour PRO (fot. Tomasz Michalski / Business Insider)

Carrefour PRO podzielono na kilkanaście stref, z których każda oznaczona jest zwisającym z sufitu kolorowym neonem – w sumie jest ich 14. Jak wytłumaczył Ronan Martin, dyrektor operacji w Carrefour Polska, jest to ukłon w stronę Warszawiaków, którzy słyną z zamiłowania do neonów.

Na terenie Carrefour PRO znalazło się także kilka całkowicie nowych stoisk, jak na przykład Wyspa Smaków, w której pracują prawdziwi kucharze, przygotowujący na bieżąco świeże posiłki. Do tego jest też stoisko Cook Up, gdzie klienci znajdą zestawy wraz z instrukcją, jak samodzielnie przygotować z nich posiłek w domu.

Do tej pory w oczach wielu z Was Carrefour PRO może mimo wszystko wyglądać na „typowy”, aczkolwiek zaaranżowany w nieco inny sposób sklep. Jak jednak wspomniałem, na każdym właściwie kroku klient natknie się na nowe technologie i innowacyjne rozwiązania.

Takowym jest na przykład 19 wielkich, dotykowych ekranów. Dzięki nim każdy może przeszukać ofertę sklepu i za pośrednictwem aplikacji mobilnej zamówić produkty, których nie znalazł na terenie Carrefour PRO. Do wyboru klient ma dostawę do domu, do sklepu lub też do znajdującego się na zewnątrz obiektu coolmatu. Jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny szesnastej, będzie gotowe do odbioru jeszcze tego samego dnia.

Oprócz tego, klient może skorzystać ze Scan&Go, czyli możliwości samodzielnego skanowania wkładanych do koszyka produktów – do dedykowanej kasy udaje się jedynie po to, aby za nie zapłacić, pokazując wcześniej wyłącznie wygenerowany w aplikacji kod. Wkrótce do Carrefour PRO wprowadzone zostaną również koszyki SmartCart, których zasada działania jest podobna do Scan&Go, aczkolwiek z opisu wynika, że to rozwiązanie ma być jeszcze wygodniejsze.

fot. Tomasz Michalski / Business Insider

Był już ktoś z Was w Carrefour PRO? Jeżeli tak, to jak oceniacie taką koncepcję sklepu? Hit czy kit?

Polecamy również:

https://www.tabletowo.pl/2017/09/15/carrefour-testy-uslugi-scango-co-to-jest-i-dlaczego-warto-skorzystac/

Źródło: Business Insider