Honor zdradza swoje plany na 2018 rok

Honor zdradza swoje plany na 2018 rok

Wiele osób zastanawia się, po co Huawei powołał do życia submarkę Honor, skoro oferuje ona praktycznie to samo, co firma-matka, tylko w niższej cenie. Odpowiedź jest jednak prosta: produkty obu marek kierowane są do nieco innej grupy klientów. Honor na przykład walczy głównie o młodszych użytkowników, dla których szczególnie istotny jest stosunek ceny do oferowanych możliwości. Jako że ten, 2017 rok się już powoli kończy, producent zdradził, jakie ma plany na następny, 2018.

Za każdym razem, kiedy poruszam temat Huawei, w mojej głowie pojawia się myśl, iż to naprawdę niewiarygodne, że w zaledwie trzy lata firma z praktycznie nikomu nieznanego na polskim rynku no name’a, przerodziła się w prawdziwego giganta. Na przełomie 2014 i 2015 roku przedsiębiorstwo miało bowiem zaledwie niewiele ponad 2% udziałów w segmencie smartfonów w Polsce, a teraz kontroluje już około 25% jego całości!

Producent przy okazji przypomina, że propozycje z logo Huawei na obudowie kierowane są do użytkowników, którzy szukają przede wszystkim innowacji. Urządzenia marki Honor powstają z kolei głównie z myślą o młodszych osobach, zainteresowanych najlepszym stosunkiem ceny do parametrów, dla których smartfon nie jest prestiżowym gadżetem czy atrybutem pozycji społecznej, tylko narzędziem do pracy.

Jak wynika z szacunków, segment non premium obejmuje od 1,4 do 1,9 miliona klientów, a jego wartość to od 15% do 20% całego rynku smartfonów w Polsce. Do tego to właśnie on generuje największą sprzedaż. Nic więc dziwnego, że firmy tak zaciekle walczą o każdego użytkownika. Obok Honora, robią to także m.in. Asus, Nokia, Lenovo i Xiaomi. Przy okazji warto dodać, że dwóm ostatnim z ww. w ciągu ostatniego roku udało się zdobyć od 3% do 4% polskiego rynku.

W przyszłym roku Honor planuje rozszerzyć swoją ofertę w przedziale od 500 do 1500 złotych. W dodatku w pierwszej połowie 2018 roku pojawią się w Polsce kolejne dwa smartfony z niższej i średniej półki. Przy okazji producent chwali się, że według danych z GfK Polonia, Honor 9 jest aktualnie jednym z najpopularniejszych flagowców w naszym kraju.

Polecamy również:

Przedsprzedaż Honor 7X wystartowała – jest atrakcyjna cena i mały, ale miły gratis

*Na zdjęciu tytułowym Honor 9 i Honor 8 (pod linkiem znajdziecie ich porównanie)

Źródło: Puls Biznesu, informacja prasowa

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na maila.

Komentarze

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona