Już wkrótce będziesz mógł odebrać wysłane Pocztą Polską paczki w sklepach Żabka i Freshmarket

Poczta Polska oferuje szeroki wachlarz możliwości dostarczenia przesyłki do odbiorcy. Jedną z nich jest jej samodzielny odbiór przez klienta w wybranym punkcie partnerskim. Aktualnie można to zrobić w placówkach Poczty Polskiej, kioskach RUCH-u oraz na stacjach PKN Orlen, ale już wkrótce do tego grona dołączą sklepy Żabka i Freshmarket.

Dokładniej rzecz ujmując, od połowy listopada 2017 roku, czyli za dosłownie kilka dni. Klienci początkowo będą mogli odebrać swoje przesyłki wyłącznie w niespełna 470 sklepach Żabka i Freshmarket na terenie Warszawy i wybranych miejscowości w województwie mazowieckim. Poczta Polska zapewnia jednak, że siatka sklepów będzie sukcesywnie rozszerzana i docelowo ma objąć wszystkie sklepy w całej Polsce – a jest ich obecnie już ponad 4700.

Dzięki dołączeniu do punktów odbioru sklepów Żabka i Freshmarket, ich łączna liczba zwiększy się do ponad 11 tysięcy. Poczta Polska jest przekonana, że krok ten spotka się z entuzjastycznym przyjęciem ze strony klientów z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze, sklepy są dobrze zlokalizowane i bardzo często również bardzo „gęsto” rozlokowane. Do tego są długo czynne, bo od 6:00 do aż 23:00, i to od poniedziałku do niedzieli.

Usługa Odbiór w punkcie stanie się więc jeszcze bardziej atrakcyjna dla klientów. Szczególnie, że jej koszt jest najczęściej wyraźnie niższy niż dostarczenie paczki przez kuriera bezpośrednio do domu. Do tego nie trzeba na niego czekać, ponieważ to przesyłka oczekuje na swojego odbiorcę, a ten może ją odebrać w najdogodniejszym dla siebie momencie.

Źródło: Poczta Polska

Komentarze

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona