Play logo
Play logo

Play powiadomi klienta SMS-em, kiedy na konto wpłynie płatność za fakturę

Większość zapewne opłaca rachunek i natychmiast o nim zapomina. Są jednak osoby, które po zapłaceniu zastanawiają się, czy pieniądze na pewno trafiły do firmy, z usług której korzystają. Jeżeli należycie do tej drugiej grupy, to od teraz będziecie mieć pewność, że Play zaksięgował waszą wpłatę.

Play poinformował, że począwszy od dziś, tj. 13 października, każdy klient, który opłaci rachunek za usługi za pomocą przelewu bankowego, otrzyma potwierdzenie w formie SMS-a, kiedy tylko pieniądze zostaną zaksięgowane na subkoncie. Wiadomość ma mieć następującą treść:

Dziekujemy za wplate xx,xx zl. Szczegoly sprawdzisz na www.24.play.pl. Pozdrawiamy, Zespol Play

W sumie warto ją zapamiętać, ponieważ może się zdarzyć, że jakiś rzezimieszek podłapie pomysł i zacznie wysyłać podobne SMS-y, tylko o nieco innej treści i z dodanym numerem konta, na który należy wpłacić „zaległy” rachunek. Brzmi to trochę dziwnie, ale historia nieraz już pokazała, że przestępcy potrafią złapać swoje ofiary na tak beznadziejnie głupie i banalne do rozszyfrowania metody, że warto przypominać, aby zawsze być ostrożnym.

Oczywiście większość klientów Play na pewno wie, że saldo na subkoncie można sprawdzić krótkim kodem *101# lub za pośrednictwem serwisu Play24, jednak otrzymanie SMS-a z potwierdzeniem płatności dla sporej części może być wygodniejszą formą upewnienia się, że pieniądze dotarły do operatora. A jeżeli ktoś nie chce ich otrzymywać, ma możliwość wyłączyć tę opcję poprzez wspomniane już Play24, albo w salonie sprzedaży.

Na koniec jeszcze bardzo ważna informacja – potwierdzenia są bezpłatne.

Źródło: Play