Czy kupilibyście tani smartfon z logo operatora zamiast sprzętu sprawdzonej marki?

Czy dobry smartfon może być niedrogi? Według T-Mobile owszem. „Dostać dużo nie wydając dużo” – tak różowi reklamują nowy telefon brandowany ich logo – poznajcie Revvl.

Revvl to smartfon, na którego temat plotki krążą od dłuższego czasu – pierwsze informacje otrzymaliśmy już z początkiem maja. Wówczas znany jako Revvl T1, nowy smartfon T-Mobile zapowiadał się jako niedrogi, dobrze wyważony w kwestii stosunku ceny do jakości, smartfon z androidem Nougat na pokładzie. Rzeczywistość jednak, wydaje mi się, mocno zweryfikowała ten pogląd. Jak prezentuje się najnowszy telefon brandowany logiem różowej sieci?

Oto specyfikacja:

  • ekran IPS LCD o przekątnej 5,5 cala, o rozdzielczości 720×1280 pikseli;
  • układ MediaTek MT6738;
  • 2GB pamięci RAM;
  • 32GB pamięci na dane użytkownika (z możliwością rozbudowania jej o karty microSD);
  • dwa aparaty o rozdzielczości 13 MPx (tył) oraz 5 Mpx (przód + lampa LED + szeroki kąt);
  • Android 7.0 Nougat;
  • obsługa LTE oraz Bluetooth 4.2;
  • czytnik linii papilarnych;
  • bateria o pojemności 3000 mAh.
(fot. T-Mobile)

Jak widać, nie ma specjalnie nad czym się rozwodzić. Cieszy duża pojemność baterii, czytnik linii papilarnych, spora ilość pamięci wewnętrznej na dane i świeży system. Boli natomiast słaby układ, będący sercem telefonu. Bardzo prawdopodobne jest, że nie podoła on wyzwaniom dnia codziennego, zabijając w ten sposób całą przyjemność z użytkowania smartfona. Miejmy nadzieję, że kolejni członkowie rodziny Revvl (T-Mobile nie planuje poprzestać tylko na jednym smartfonie), oferować będą lepsze podzespoły.

T-Mobile Revvl wyceniony został na 125$, co w prostym przeliczeniu daje trochę mniej niż 500zł. Nie wiadomo, czy smartfon kiedykolwiek opuści Stany Zjednoczone. Biorąc jednak pod uwagę specyfikację – nie tracimy dużo.

Korzystając z okazji, mam do Was – czytelników Tabletowo.pl – dwa pytania. Czy według Was operatorzy sieci komórkowych powinni trudzić się sprzedażą telefonów pod własnym logo?

Czy kupiłbyś tani smartfon z logo i brandem operatora?

Co sądzicie też o tego typu smartfonach – niebyt wydajnych i najprawdopodobniej od startu pozbawionych aktualizacji do wyższych wersji systemu, za to bardzo tanich? Dajcie znać w komentarzch.

Źródła: T-Mobile, PhoneArena, PCWorld