Ważne
Konkurs: Biegnę z Wiko

Time Warner będzie tworzył dedykowane programy dla Snapchata

Time Warner to trzecia co do wielkości korporacja mediowa na świecie. Brzmi poważnie, co? To spółka-matka HBO, Cinemaxa, CNN, Warner Bros. i kilku innych marek. I w tym wszystkim nie byłoby nic ciekawego, gdyby nie fakt, że Time Warner będzie współpracował ze… Snapchatem.

Snapchat jest już chyba nierozerwalnym elementem współczesnych mediów społecznościowych. Owszem, jest niczym w porównaniu z gigantami takimi jak Facebook, czy też Google, ale na pewno ma ugruntowaną pozycję na rynku. Najwidoczniej na tyle, żeby Time Warner zdecydował się tworzyć seriale, które będzie można obejrzeć tylko wewnątrz aplikacji z duszkiem na żółtym tle w logo.

Dwuletnie porozumienie, o którym dziś mowa zostało ogłoszone w poniedziałek. Całość będzie polegać na tym, że Time Warner będzie robił dla duszka dedykowane programy – seriale, komedie, codzienne informacje, a nawet filmy dokumentalne! Warto jednak zwrócić uwagę na dwie rzeczy. Po pierwsze – same nagrania będą trwały od 3 do 5 minut, przez co trudno mi sobie wyobrazić jakąkolwiek serię, którą da się płynnie oglądać, skoro sama czołówka i napisy końcowe zajmą jakąś połowę czasu antenowego. Ale po drugie, i chyba najważniejsze, wszystkie filmy będą nagrane… pionowo! Trzeba przyznać, że to całkiem odważny krok, przy tym jednocześnie całkiem rewolucyjny – pytanie tylko brzmi, czy w kadrze zmieszczą się więcej niż dwie postaci ;)

Jakby ktoś się zastanawiał, jak wygląda główna siedziba Time Warner… ;)

Warto zwrócić uwagę, że korporacja Time Warner wyraźnie dostrzegła potencjał, jaki tkwi w aplikacjach wykorzystywanych na co dzień przez użytkowników smartfonów. Przyszłe pokolenia powoli przestaną sięgać do pilota od telewizora, a uzależnienie od technologii (również mobilnej) będzie raczej postępować, niż zanikać. Spółka w ciągu roku planuje wyprodukować dziesięć serii – na początku w ciągu dnia pojawiać się będzie tylko jeden odcinek, aż stopniowo wartość ta ma wzrosnąć aż do trzech.

  • Jak myślicie – czy warte 100 milionów dolarów porozumienie spotka się z akceptacją użytkowników Snapchata?

źródło: CNET, Time Warner, Hollywood ReporterWikipedia
grafika główna: Pexels, Google Play, Wikipedia

Komentarze

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona