Czyżby kobiety nie kupowały smartwatchy? Wygląda na to, że Huawei Watch Emerald i Jewel znikają z ofert sklepowych

Właściwie można było się tego spodziewać. Sprzedaż smartzegarków kobietom to dobry pomysł, choć w wypadku tak niestabilnego segmentu rynku jak gadżety ubieralne, sukces takiego przedsięwzięcia od początku stał pod znakiem zapytania. A może Huawei Watch jest już przestarzały? Parę dni temu podobny los spotkał przecież podstawową wersję zegarka Huawei, gdyż ten zniknął z oferty Google Store.

To nie tak, że w żadnym sklepie nie znajdziemy kompletnie żadnego zegarka od Huawei. Sporo z nich ma jeszcze pewne zapasy w magazynie. Chodzi przede wszystkim o wersje dla kobiet: Huawei Watch Elegant oraz Huawei Watch Jewel. Wnioski z krótkiej wycieczki po zagranicznych stronach internetowych największych sprzedawców, zdają się układać w pewien jasny obraz. W jednym sklepie: produkt niedostępny, w drugim: wyprzedano, w trzecim: nie przewiduje się dostawy, w czwartym: sprzedaż wstrzymana.

Ogólny odbiór smartwatchy jest znacznie gorszy, niż życzyliby sobie tego producenci. Huawei Watch w dwóch wersjach dla kobiet było ciekawą propozycją, jednak trzeba uczciwie przyznać, że nie wszystkim spodobały się na tyle, żeby na serio myśleć o zaopatrzeniu się w jedną z nich. Niektórzy byli zdania, że 44 mm tarczy zegarka to trochę za dużo, jak dla damskich nadgarstków. Innym niespecjalnie spodobała się cena: 499 dolarów za Huawei Watch Elegant i 599 dolarów za Huawei Watch Jewel (z kryształkami od Swarovskiego).

Najwyraźniej na zegarki był za mały popyt, dlatego zdecydowano się na zaprzestanie ich dystrybucji. A przecież Huawei Watch w damskich odmianach można było kupić zaledwie przez rok. Wiadomo, że czas gadżetom technologicznym ucieka szybciej, niż psom życie. Elektronika potrafi starzeć się bardzo szybko. Jednak decyzja o zatrzymaniu sprzedaży smartwacha po tak relatywnie krótkim czasie jest dość jasnym sygnałem, że nie cieszył się on zbytnią popularnością.

Ciekawe, czy wobec tego Huawei zdecyduje się w przyszłości wypuścić jeszcze raz smartwatch przeznaczony typowo dla kobiet. Biorąc pod uwagę to, że wersje Elegant i Jewel nie stały się hitem, jest to raczej mało prawdopodobne.

źródło: AndroidPolice

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • VMortens

    Jewel z kryształkami (które kosztują grosze), ale w cenie jakby zawierał diamenty. A tymczasem, kobiety kochają właśnie diamenty :)

    • Dtech

      Za zegarek z prawdziwymi diamentami przyszło by im zapłacić nie 599€ tylko 59 900€ :-) jak nie więcej :-D

      • VMortens

        I dlatego te drugie się sprzedają :D

  • Foorio

    Bylem z zona na przymiarce smartwatcha Fossil. Przymiarka skonczyla sie zakupem Fossila ze standardowym mechanizmem… Osobiscie uwazam ze to dobry wybor. Smartwatche Fossil/Michael Korrs sa malo kobiece i technologocznie juz sporo w tyle.

  • Piotr Grabowski

    Widziałem na stronie Time Trendu, że te zegarki są jeszcze dostępne. Sam zastanawiam sie czy żonie nie kupić na urodziny. Plusem jest, że ma szafirowe szkło. Cena mogło być lepsza, ale przynajmniej taki bajer niewiele kobiet ma 😉

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona