Smartfony Xiaomi sprzedają się jak ciepłe bułeczki

Gdybym Was obudziła w środku nocy i zapytała o najpopularniejsze chińskie marki, jestem przekonana, że odpowiedzielibyście bez wahania: Huawei, Meizu i Xiaomi. Wszystkie trzy w ostatnich latach mogą się pochwalić wysokimi wskaźnikami sprzedaży. Nikogo nie powinien dziwić zatem fakt, że smartfony Xiaomi z serii Redmi trafiły już do prawie 110 milionów użytkowników na całym świecie.

Firma Xiaomi doskonale rozumie, że kluczem do serc (i portfeli) klientów jest świetny stosunek parametrów do ceny, czego dowodem są bardzo rozsądnie wycenione produkty z serii Redmi. Nie ma się zatem co dziwić, że urządzenia te sprzedają się – dosłownie – jak ciepłe bułeczki. Dotychczas jednak Xiaomi nie było skłonne do ujawniania jakichkolwiek danych odnośnie konkretnego poziomu sprzedaży swoich produktów. Dziś się to zmieniło.

Lei Jun ujawnił, że w całej historii serii Xiaomi Redmi (a ta zaczęła się z premierą pierwszego Redmi w lipcu 2013 roku), urządzenia rozeszły się w nakładzie prawie 110 milionów sztuk. Oznacza to, że każdy z przedstawicieli serii (Redmi, Redmi 2, Redmi 2A, Redmi 3, Redmi 3S, Redmi Note, Redmi Note Prime, Redmi Note 2 i Redmi Note 3) średnio sprzedał się w ilości 12 milionów egzemplarzy. Liczba ta robi wrażenie!

Xiaomi święci triumfy nie tylko w Chinach, ale również w pozostałych krajach świata. Jestem przekonana, że sporo klientów ma również w Polsce, co zresztą coraz bardziej widać również po komentarzach na Tabletowo.

Dajcie znać czy mieliście już swoją przygodę ze smartfonami Xiaomi, a zwłaszcza z przedstawicielami serii Redmi. Jestem bardzo ciekawa jak Wasze wrażenia – zwłaszcza, jeśli chodzi o interfejs.

źródło: androidheadlines, gizmochina, mydrivers; *grafika tytułowa przedstawia Redmi Note 3