Tym razem Acer pokazuje, jak przebiega proces naprawy w jego serwisie

Ostatnio Huawei pokazał na filmie, co dzieje się z oddanymi do jego serwisu urządzeniami. W jego ślady poszedł Acer, który przygotował podobny materiał, a do tego podzielił się kilkoma ciekawymi statystykami na temat obsługi i poziomu satysfakcji klientów, zgłaszających usterki swojego sprzętu.

Serwis Acer Polska (Asplex) znajduje się we Wrocławiu. To tam właśnie trafiają wszystkie urządzenia tego producenta, które dotknęła jakaś usterka. Po jej zgłoszeniu do klienta przyjeżdża kurier DHL i odbiera sprzęt. Od stycznia użytkownicy mogą również samodzielnie i co najważniejsze – bezpłatnie wysłać swój laptop, tablet czy smartfon za pomocą Paczkomatów Inpost.

Paczka z przesyłką trafia do Centrum Logistyczno-Naprawczego Acer – Asplex we Wrocławiu. Urządzenie najpierw ogląda technik, który dokumentuje jego stan techniczny oraz nadaje mu unikalny numer. Następnie przekazuje je do diagnostyki – za pomocą dedykowanego oprogramowania i sprzętu technik „lokalizuje” usterkę. Jeśli istnieje konieczność wymiany którejś z części, zamawia się ją z magazynu, który mieści się w tym samym budynku.

Po dokonaniu naprawy technik sporządza protokół, a następnie dokładnie sprawdza urządzenie. Jeżeli wszystko jest w porządku, jest ono pakowane i odsyłane z powrotem do klienta.

Serwis Acer Polska jest wysoko oceniany przez klientów – średnia wynosi 8,63 na 10 punktów. Swój udział ma w tym na pewno również krótki czas oczekiwania na połączenie z konsultantem (27 sekund) oraz sam czas rozmowy – 77% z nich trwa poniżej 30 sekund. Kolejnym czynnikiem, który wpływa na dużą satysfakcję użytkowników jest fakt, że 98% napraw dokonywana jest w ciągu 5 dni roboczych od dostarczenia urządzenia do serwisu. Dzięki temu wszystkiemu aż 85% osób poleciłoby sprzęt Acera swoim znajomym.

Acer serwis naprawa gwarancja

Warto też wspomnieć o programie Gwarancja Niezawodności Acer. Polega on na tym, że jeśli urządzenie będzie wymagać naprawy gwarancyjnej, zostanie naprawione, a właściciel otrzyma zwrot 100% kosztu zakupu. Program został przedłużony do końca 2016 roku i obejmuje wybrane urządzenia wymienione na stronie promise.acer.com/reliability/page4h. Formularz zgłoszeniowy oraz proces rejestracji znajdują się na stronie promise.acer.com.

Źródło: informacja prasowa