Ważne

Meizu M2 w jednodniowej, dobrej promocji

Mam taki nawyk, że po 10 i 22 w miarę możliwości zaglądam na stronę x-kom, by zobaczyć, co ciekawego trafiło do 12-godzinnej promocji. Dziś w ciągu dnia można kupić Meizu M2, jednego z ciekawszych „chińczyków” za jedyne 499 złotych.

To świeta cena, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że standardowo kosztuje 100 złotych więcej. Zainteresowanie jest spore, bo w momencie publikacji tego newsa sprzedano już 1/3 puli przeznaczonej na tą akcję promocyjną. W sumie dostępnych jest 150 sztuk.

Promocja trwa wyłącznie 12 stycznia do godz. 21:59:59, więc jeśli myśleliście nad wejściem w posiadanie tego modelu, być może jest to idealny moment.

Zwłaszcza, że zdecydowanie warto zainteresować się Meizu M2. W jego przypadku świetnie prezentuje się stosunek parametrów technicznych do ceny (zwłaszcza teraz, w promocji). Dla osób szukających 5-calowego smartfona z dual SIM i niezłymi parametrami, Meizu M2 może być niezłym wyborem. W podobnej cenie trudno jest znaleźć podobne urządzenia.

Przypomnijmy jeszcze parametry Meizu M2:

  • wyświetlacz IPS 5″ 1280 x 720 pikseli,
  • czterordzeniowy procesor Mediatek MT6735 1,3GHz z Mali-T720,
  • 2GB RAM,
  • Flyme OS (oparty o Androida Lollipop),
  • 16GB pamięci wewnętrznej,
  • LTE,
  • dual SIM hybrydowy (tj. 2xSIM lub 1xSIM + microSD),
  • Bluetooth,
  • WiFi,
  • GPS,
  • microUSB,
  • aparat 13 Mpix,
  • kamerka 5 Mpix,
  • 3.5 mm jack audio,
  • akumulator o pojemności 2500 mAh,
  • wymiary: 140,23 x 68,8 x 8,7 mm,
  • waga: 131 g.

źródło: X-KOM

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • chyba słabo na tle xaomi i serii redmi

    • DanSlenders

      Jakby na to nie patrzeć to tutaj masz oficjalną polską dystrybucję

      • facetime

        Ciężko to nazwać oficjalną dystrybucją. To że to korporacja to i tak są jedynie pośrednikami którzy lawirują jak mogą podczas zakupu że nie są odpowiedzialni za gwarancję i za to odpowiadają wyłącznie chińczycy, A w materiałach marketingowych sugerują oficjalną dystrybucję. Xcom jest wyłącznie pośrednikiem w tej operacji. Nawet jak zgodzą się przyjąć do reklamacji i tak wysyłają do chin i czekamy najmniej pół roku na nowy sprzęt. W niektórych przypadkach xcom żąda zwrotu kosztów przesyłki przy takiej reklamacji. To samo oferują pośrednicy (z wielką ilością dobrych ocen za takie transakcje) na takim alllegro ale o wiele taniej. Ja tam nigdy w xkom już nic nie kupię. Wepchali mi Lenovo które okazało się że już nie ma gwarancji. W dniu zakupu, ale o tym się dowiedziałem gdy padł. Narazili mnie na wysyłkę do niemiec (w kraju nie ma serwisu tej firmy). Sprzęt wrócił nienaprawiony z rachunkiem na prawie 500zl. Naprawa miała kosztować 1000 zł. A oni tylko że wszystko było napisane na karteluszku dołączonym do sprzętu. Było tylko o wysyłce do niemiec. Nie było słowa o okresie gwarancji. Sprzęt zepsuł się po 9 miesiącach.

        Co do opisane promocji. Węszę przekręt. Znajomy zamawiał żonie ten sprzęt w tej promocji. Było jeszcze 49 sztuk a wywalało że już wyprzedane. Próbował z innego kompa. Nadal pokazywało 4kilka i znowu że już wyprzedane.

        • Ed

          Co Ty za „opowieści dziwnej treści” wypisujesz … Meizu (które jest z polskiej dystrybucji) jest serwisowane u Nas w Polsce przez firmę CCS. Do X-Kom (jak już coś) zgłaszasz niesprawny telefon i powołujesz się na rękojmię, a nie gwarancję (sklep ma wtedy 2 tygodnie na ustosunkowanie się do Twoich żądań), kto by Ci to do Chin wysyłał :). Po drugie jak ten sklep mógł Ci sprzedać sprzęt, który już nie miał gwarancji ? :), Sklep w ramach rękojmi odpowiada 2 lata od daty zakupu (jeśli jest to zakup na osobę fizyczną) i jeśli się coś w tym czasie zepsuje to musi go przyjąć do naprawy, bądź wymiany, nie ma prawa odsyłać Cię z tym sprzętem, żebyś sobie sam go np. wysyłał do serwisu.

          • facetime

            A no sprzedał. Nie tylko mi taki numer wycieli. Już podczas zakupu jak zacząłem się dopytywać o szczegóły gwarancji (karta gwarancyjna nie byłą po polsku) oznajmili że 2 lata, ale serwis w niemczech i że muszę sam tam w razie czego wysłać. Oni mogą też wysłać ale dodatkowo będę musiał im za to zapłacić. Serwis niemiecki kazał zarejestrować sprzęt zainstalowanym tam oprogramowaniem. Padł panel dotykowy i BT. Po rejestracji i otrzymaniu numeru serwisowego okazało się że gwarancja na sprzęt minęła 10 miesięcy wcześniej. Czyli miesiąc przed zakupem. Państwo z XKom powiedzieli że wszystko OK. Żebym wysłał niemcom fakturę zakupu w Xkom i ta data z faktury się miała liczyć jako data zakupu. Tak zrobiłem i stało się jak opisałem wyżej. Firma mnie olewa, zarówno sklep stacjonarny xkom w którym kupiłem jak i centrala itd. Nie odpowiadają już na pisma wcale. Na prawnika mnie nie stać i na to liczą cholery :P Dostali pełną dokumentację sprawy. Raz udało mi się z nimi pogadać ale byli niegrzeczni i rzucili słuchawką. Mam rozmowę nagraną…

          • Takie sprawy załatwia się przez rzecznika praw konsumenta – poszukaj, gdzie urzęduje w Twoim mieście, może razem coś poradzicie.

          • Wojciech P

            W ub. roku chciałem skorzystać z pomocy rzecznika praw konsumenta w W-wie. Chodziło o uszkodzony akumulator notebooka kupionego w oleole. Prawnicy w biurze rzecznika udają, że pracują. Bardzo trudno się dodzwonić aby umówić wizytę. Na wizycie prawniczka nie rozumiała o co mi chodzi i co sama powinna zrobić. Poczytałem ustawę, interpretacje, porady i komentarze w sieci i sam przygotowałem jej zestaw dokumentów, z prośba żeby wysłała do oleole i zaproponowała np. mediację. Niestety nie byłem w stanie się później z nimi skontaktować (nie odbierali telefonów) i sprawa się urwała. Potrzebowałem sprzętu i sam kupiłem akumulator za 400PLN.
            Sugestia: (nie)działanie biura rzecznika praw konsumenta to może być temat na ciekawy artykuł.

          • Ed

            Jeśli to wszystko tak wyglądało jak piszesz to jakiś skandal jest. Tak jak pisałem wcześniej obowiązuje ich według polskiego prawa oprócz gwarancji też rękojmia i na nią się trzeba powoływać, żadnej łaski nie robią i mają obowiązek sprzęt przyjąć do naprawy. Pierwsze też słyszę, żeby jakiś sklep żądał od klienta pieniędzy za wysłanie sprzętu na gwarancję chyba, że usterka tego sprzętu nastąpiła z winy klienta. Ja bym udał się do Rzecznika Praw Konsumenta, powinien Ci pomóc napisać jakieś pismo do nich w tej sprawie. Pozdrawiam

        • Witamy serdecznie,

          Informujemy że smartfon o którym piszesz, tj. Meizu M2, pochodzi z dystrybucji europejskiej, a jego gwarantem na terenie Polski jest firma CCS z siedzibą w Piasecznie. Model który znajdziesz w naszej ofercie posiada preinstalowaną przez producenta wersję oprogramowania z rozszerzeniem „O”, co oznacza, że nie jest to sprzęt przeznaczony na rynek chiński, a na rynek międzynarodowy (w tym także Polski). W przypadku reklamacji posiadasz zarówno możliwość wygenerowania bezpośredniego zgłoszenia do firmy CCS, jak również skorzystania z naszego pośrednictwa w naprawie. W tym celu wystarczy że odwiedzisz jeden z naszych salonów stacjonarnych lub dodasz zgłoszenie za pośrednictwem formularza dostępnego na naszej stronie w zakładce serwis.

          Pragniemy wyjaśnić również kwestię notebooka Lenovo, którą poruszyłeś w swojej wypowiedzi – okres ochrony gwarancyjnej każdorazowo rozpoczyna się w momencie wskazanym na dowocie zakupu (paragonie fiskalnym lub fakturze). Choć w tym przypdku producent nie prowadzi napraw wybranych urządzeń na terenie Polski, to podobnie jak w przypadku smartfona Meizu również istnieje możliwość zgłoszenia urządzenia do naprawy za pośrednictwem naszego sklepu. Samo zgłoszenie jest nieodpłatne, a ewentualne dodatkowe obciążenia mogą wynikać z warunków gwarancji producenta w związku z uszkodzeniem, które nie podlega bezpłatnej naprawie (np. uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez Użytkownika).

          Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wyjaśnimy ewentualne wątpliwości dotyczące postępowania reklamacyjnego w przypadku poszczególnych urządzeń zakupionych w naszym sklepie. Serdecznie zachęcamy w tym celu do kontaktu pod numerem telefonu 34 377 00 30.

          Dodatkowo pragniemy zaznaczyć, iż stanowczo nie zgadzamy się z Twoją opinią dotyczącą promocji Gorący Strzał. Ponadto nie odnotowaliśmy wczoraj żadnych trudności technicznych związanych z promocją. Oferta dostępna była w dniu 2016-01-12 od godz. 10:00 do godz. 22:00, lecz w ramach akcji już o godz. 12:50 został wyprzedany cały przewidziany asortyment – tj. 150 szt. urządzeń z limitem maksymalnie 2 szt. smartfonów na każdego Klienta. Ponieważ promocja Gorący Strzał cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony Klientów, istnieje możliwość że w momencie kliknięcia w produkt przez Twojego kolegę inni Klienci zdążyli sfinalizować swoje zamówienia, a tym samym wyczerpać pulę produktów dostępną w promocji.

          Jeśli Twój kolega lub Ty jesteście zainteresowani zakupem produktu, którego pula w ramach promocji została wyczerpana, zachęcamy do kontaktu z naszym Contact Center pod numerem 34 377 00 00. Nasz handlowiec pomoże w tej sytuacji, doradzi najlepsze rozwiązanie oraz odpowie na wszystkie pytania dotyczące oferty.

          Pozdrawiamy i zapraszamy,

          zespół x-kom

    • cyc997

      Podobnie, jadą łeb w łeb, raz jeden da coś lepszego, raz drugi. No i xiaomi ma miui i jest bardzo otwarty na modyfikacje np ROM instalujesz bez problemu z karty SD na stockowym recovery, Root po wyjęciu z pudełka, alt i tak większość zostaje przy miui.

  • facetime

    W promocji jest wyłącznie model biały. Biały błyszczący tandetny palstik rodem z prl-owskich zabawek. Nic dziwnego że wrzucili w promocję. Nikt tego modelu nie kupuje :P Kumpela która dała się złapać na tą promocję właśnie anulowała zamówienie bo jak ostatnia blondynka nie przeczytała opisu że to model biały :D Niby obudowę można dokupić. Problem w tym że z przesyłką wyjdzie drożej niż te 100 zl zniżki :P

  • Już wyprzedano ;p

  • padre81

    Witam co lepiej kupić takie właśnie Meizu m2 mini czy też UMI eMAX MINI. Co polecacie. Co poleca Pani Kasia bardzo proszę o odpowiedź. Tel będzie wykorzystywany głownie do rozmów i trochę internetu. Koniecznie musi być dual sim ale oba mają. Tu bardziej chodzi o jakość wykonania tel będzie dosyć mocno wykorzystywany noszony głownie w kieszeni spodni czasem z innymi rzeczami

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona