Meizu zrekompensuje klientom przesuniętą premierę Pro 5

Debiut sprzedażowy Meziu Pro 5 z powodu powodzi, jaka nawiedziła jedną z fabryk, nieco się przesunie. Producent postanowił jednak wynagrodzić klientom tę niedogodność.

Zaprezentowany 23 września Meizu Pro 5 miał trafić na półki sklepowe 12 października. Niestety z powodu powodzi, jaka przetoczyła się przez fabrykę, produkującą obudowy do tego urządzenia, Chińczycy zostali zmuszeni do przesunięcia terminu debiutu sprzedażowego swojego najnowszego smartfona. Na początku jednak nie podano informacji, ile dodatkowych dni będą musieli poczekać chętni, aby wejść w posiadanie Pro 5.

Wydawać by się mogło, że tak potężny kataklizm spowoduje nawet kilkutygodniowe opóźnienie. Meizu wyszło jednak z całej sytuacji obronną ręką i ogłosiło, że Pro 5 trafi do sprzedaży zaledwie 6 dni później, czyli 18 października. Aby wynagrodzić klientom, którzy zamówili smartfon w przedsprzedaży, dodatkowe dni oczekiwania, Meizu dorzuci bezpłatnie każdemu z nich ubezpieczenie od wypadków o wartości 31 dolarów. Dodatkowo ci, którzy zdecydowali się na wariant z wbudowaną pamięcią 32 GB, otrzymają słuchawki o wartości 20 dolarów, zaś przyszli posiadacze smartfona z 64 GB pamięci również dostaną ww. słuchawki i jeszcze kupon do sklepu z aplikacjami Flyme o wartości 20 dolarów.

Meizu przeznaczy na rekompensatę łącznie 1,5 milionów dolarów. Trzeba przyznać, że Chińczycy pokazali całemu światu, jak powinno się traktować klienta.

Źródło: phoneArena