Ważne

Gwarancja 100% niezawodności Acer – naprawa sprzętu i zwrot jego wartości

W dzisiejszych czasach, w dobie bardzo świadomie dokonywanych przez konsumentów wyborów sprzętu, nie liczy się już wyłącznie stosunek parametrów technicznych do ceny. Znaczną rolę odgrywa również wsparcie producenta, przez co coraz więcej firm oferuje między innymi rozszerzoną gwarancję. Jedną z nich jest Acer, który próbuje przyciągnąć klientów programem “Gwarancja niezawodności Acer”.

W jego ramach osoba, której zepsuje się sprzęt w pierwszym roku użytkowania, nie dość, że dostanie naprawiony egzemplarz, to jeszcze 100% zwrotu ceny urządzenia. Oczywiście jest kilka warunków, które trzeba spełnić. Oto one:

  • w programie biorą udział urządzenia zakupione między 1 maja a 31 grudnia 2015 roku,
  • urządzenie, w ciągu 30 dni od daty zakupu, musi zostać zarejestrowane na stronie promise.acer.com,
  • program obejmuje 23 wybrane urządzenia firmy Acer, których pełną listę znajdziecie na wspomnianej powyżej stronie. Wśród nich są oczywiście interesujące nas hybrydy z serii Switch: Switch 10, Switch 11 i Switch 12, jak również ultrabooki (Aspire S7), laptopy biznesowe (TravelMate P2, P4, P6), komputery stacjonarne (Veriton) czy monitory i projektory,
  • awaria musi spełniać założenia naprawy gwarancyjnej.
acer-reliability-program2

Michał Nowak, Sales Manager Commercial w firmie Acer, stwierdził, że

Acer jest pewny jakości swoich produktów i oferuje Acer Reliability Promise na całą gamę produktów z serii professional, a także na najpopularniejsze produkty z rodziny Switch.

Moim zdaniem taki program gwarancyjny to świetna wiadomość dla osób chcących wejść w posiadanie sprzętu Acera. I mam nadzieję, że coraz więcej producentów będzie się decydowało na tego typu działania, bo niewątpliwie są one bardzo istotne dla klientów końcowych.

źródło: informacja prasowa Acer Polska

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • qba

    Wolałbym serwis NBD w 48 h.

  • pyczy

    Kasiu ja zakupiłem Lumie 640 w bardzo popularnej w Polsce sieci sklepów, telefon od razu miał wypalone pixele, sklep olał mnie, wysłał na serwis, z serwisu telefon wrócił uszkodzony pod innym kątem tym razem. Sklep chciał go ponownie wysłać na serwis, zgodnie z prawem. Chciałem aby mi wymienili, ale nie chcieli. Owszem mieli do tego prawo ale wolałem oddać osobiście ponownie na serwis. Morał jest taki, że kupując w sklepie sprzęt narażamy się na takie akcje. Jak to oni mówią: są tylko pośrednikiem a ”szarpać musimy się my”. Jestem bez telefonu, bez kasy, z nerwami. Jak kupować to tylko przez internet. Mamy wtedy więcej praw a każdy boi się kinder niespodzianki… Tylko przez internet mamy prawa, inaczej mamy problem.

    • ohjoj

      śmiać się czy płakać nad twoją niewiedzą? chłopcze ty nawet nie wiesz co mówisz, to właśnie kupując w sklepie masz o wiele większe prawa. Owszem sklep cię nie poinformował że można skorzystać z niezgodności zakupu z towarem, ale tak samo można powiedzieć że ty zawaliłeś bo nawet nie chciało ci sie wejść na neta i sprawdzic jakie masz prawa – za niewiedze się placi. Rozumiem że jakbys kupił przez neta to by ci facet u siebie w domu naprawił tak? ahaaaaa :D

      • pyczy

        Chciałem skorzystać z niezgodności z towaru z umową ale mi odmówiono chłopcze, że się tak wyrażasz.

        • ohjoj

          no i widzisz tym się rózni chłopczyk od mezczyzny że jak mojej znajomej tak zrobili to jej napisałem pismo wydrukowałem wysłałem jeszcze raz i …wymienili… no cud :D a to że dałeś się zlać to nasza wina?

          • pyczy

            Żałosny jesteś.

          • ohjoj

            mocny argument, ale czego spodziewać się innego po człopcyku :D

        • qba

          A jaki powód odmowy podali?

  • RA

    Potwierdzam, 15 miesiecy chromebook Acer C720P i zero problemow ze sprzetem oraz z oprogramowaniem.

  • głupik

    ja tam mam przykre doświadczenia z serwisem Acer. Instalując SuperSU Acer się nie podniósł. Apka nie powinna się zainstalować poprawnie bo tablet nie był rootowany. Sprzęt już się nie włączył. Acer utrzymywał że spaliłem płytę główną i wycenił naprawę na 850zł przy cenie tabletu 999zł. Mówię im, że jestem elektronikiem i jest to mało prawdopodobne, Pani zaczęła mówić głupoty i tłumacząc się tym, że tłumaczy mi z angielskiego powód odrzucenia reklamacji :)
    Stanęło na tym, że 999zł wyrzuciłem w błoto i obiecałem sobie nie kupować ich wynalazków.

    • qba

      To trzeba było zwrócić do sklepu.

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona