Gwarancja 100% niezawodności Acer – naprawa sprzętu i zwrot jego wartości

W dzisiejszych czasach, w dobie bardzo świadomie dokonywanych przez konsumentów wyborów sprzętu, nie liczy się już wyłącznie stosunek parametrów technicznych do ceny. Znaczną rolę odgrywa również wsparcie producenta, przez co coraz więcej firm oferuje między innymi rozszerzoną gwarancję. Jedną z nich jest Acer, który próbuje przyciągnąć klientów programem “Gwarancja niezawodności Acer”.

W jego ramach osoba, której zepsuje się sprzęt w pierwszym roku użytkowania, nie dość, że dostanie naprawiony egzemplarz, to jeszcze 100% zwrotu ceny urządzenia. Oczywiście jest kilka warunków, które trzeba spełnić. Oto one:

  • w programie biorą udział urządzenia zakupione między 1 maja a 31 grudnia 2015 roku,
  • urządzenie, w ciągu 30 dni od daty zakupu, musi zostać zarejestrowane na stronie promise.acer.com,
  • program obejmuje 23 wybrane urządzenia firmy Acer, których pełną listę znajdziecie na wspomnianej powyżej stronie. Wśród nich są oczywiście interesujące nas hybrydy z serii Switch: Switch 10, Switch 11 i Switch 12, jak również ultrabooki (Aspire S7), laptopy biznesowe (TravelMate P2, P4, P6), komputery stacjonarne (Veriton) czy monitory i projektory,
  • awaria musi spełniać założenia naprawy gwarancyjnej.

acer-reliability-program2

Michał Nowak, Sales Manager Commercial w firmie Acer, stwierdził, że

Acer jest pewny jakości swoich produktów i oferuje Acer Reliability Promise na całą gamę produktów z serii professional, a także na najpopularniejsze produkty z rodziny Switch.

Moim zdaniem taki program gwarancyjny to świetna wiadomość dla osób chcących wejść w posiadanie sprzętu Acera. I mam nadzieję, że coraz więcej producentów będzie się decydowało na tego typu działania, bo niewątpliwie są one bardzo istotne dla klientów końcowych.

źródło: informacja prasowa Acer Polska