+6Nasi autorzy
Ważne

Apple wprowadza iAd do 9 nowych krajów, w tym Polski

iAD jest mobilną platformą reklamową, stworzoną przez Apple dla iPhone’ów, iPodów Touch i iPadów, która pozwala deweloperom bezpośrednio osadzać reklamy w swoich aplikacjach.

Firma z Cupertino poszerzyła działalność iAD na 9 kolejnych krajów: Austrii, Belgii, Danii, Finlandii, Holandii, Luksemburgu, Norwegii, Polski i Szwecji. To oznacza, że z platformy można teraz korzystać łącznie w 25 krajach.

Apple poinformowało, że kontynuuje wspieranie iAd, by pomóc deweloperom zarobić więcej pieniędzy. Prawdą jest, że inicjatywa nie spełniła do końca oczekiwań i teraz głównie wykorzystywana jest do reklam w iTunes Radio.  Jednak jak widać Apple nie porzuciło pomysłu. Kilka tygodni temu została wydana nowa wersja iAd Producer, a teraz kolejne kraje zostały włączone do projektu.

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • Takaszi

    Teraz czas na reklamę spersonalizowaną. No no, pełna „inspiracja” ;P.

  • balbina

    z faktu, że dla Polaków będzie również iAd jakoś się nie cieszę

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona