+6Nasi autorzy
Ważne

Promocja Saturna: przynieś stary tablet Samsunga, kup iPada Air do 1200 złotych taniej

Wielokrotnie słyszeliśmy o tym, że w innych krajach europejskich bądź w Ameryce organizowane były akcje, w ramach których można było kupić taniej iPada/tablet Samsunga/tablet Microsoftu przynosząc do Apple Store, Brand Store lub Microsoft Store tablet konkurencyjnej firmy. Podobną akcję postanowił zorganizować sklep Saturn przy współpracy z Apple.

I tak, od 7 do 13 sierpnia 2014 roku, przynosząc do Saturna jeden z tabletów Samsunga, można kupić taniej – o nawet 1200 złotych – iPada Air.

W ramach akcji można sprzedać sklepowi (bo tak to można nazwać wprost) jeden z czterech serii sprzętu Samsunga: Galaxy Tab, Galaxy Tab 2, Galaxy Tab 3 oraz Galaxy Tab Pro. Jak widzicie, w akcji nie biorą udziału najnowsze urządzenia koreańskiego koncernu, tj. Galaxy Tab 4 (7.0, 8.0 i 10.1), jak również Galaxy Tab S (8.4 i 10.5).

Brzmi nieźle? Spójrzmy na szczegóły oferty

Tablety Samsunga przyjmowane są w Saturnie w ramach usługi Flip4New, dzięki której równowartość oddawanego starego sprzętu wędruje na kartę podarunkową, którą można wykorzystać na zakup iPada Air. Jak wyceniany jest sprzęt? Tego do końca nie wiadomo. Na stronie sklepu można znaleźć jedynie informację, że „ceny skupu odpowiadają wartości Twojego używanego sprzętu i są na bieżąco porównywane i aktualizowane z cenami na portalach aukcyjnych”. Jak to działa w rzeczywistości – trudno powiedzieć.

Załóżmy, że jestem posiadaczką np. Galaxy Tab 2 7.0, którego cena na Allegro jest bardzo zróżnicowana (najwięcej ofert to te z przedziału 350-600 złotych). Ciekawe na jaką kwotę wyceniony zostanie mój tablet, biorąc pod uwagę, że jego stan jest idealny. To niestety trudno przewidzieć. Załóżmy jednak (kolejny raz), że będzie to 400 złotych. Dzięki temu mogę kupić iPada Air za 1499 złotych (bo tylko modele z 16GB WiFi biorą udział w akcji, a kosztują normalnie 1899 złotych).

Jeśli ktoś jest posiadaczem starego tabletu Samsunga i myślał akurat nad zakupem iPada Air w najuboższej wersji, akcja ta może przypaść mu do gustu (oczywiście pod warunkiem dobrej wyceny). Głównie dlatego, że wszystko załatwia na miejscu, zamiast najpierw sprzedać stary sprzęt, a dopiero później kupić nowy.

Swoją drogą, bardzo podoba mi się zapis w regulaminie promocji, który ładnie tłumaczy klientom dlaczego mają zamienić Samsunga akurat na Apple ;):

Celem Akcji promocyjnej jest aktywowanie i promowanie właściwej postawy sprzyjającej trosce o środowisko, a w szczególności nawyku selektywnej zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (zbiórka elektroodpadów).

Dzięki Adrian za info! ;)

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • Stasiek

    Szkoda, że nie można nexusa

  • Stasiek

    Szkoda, że nie można nexusa

    • armi

      Jak wyliczają taka cenę jaka jest na allegro to w czym problem ? Ciężko wystawić i sprzedać ?

      • Stasiek

        Nom, szkoda, że asus i vobis lecą w kulki. Co zrobić aby wymienili na nowy bądź oddali kasę? (Trzy razy „naprawiany” lewa odstająca stoją wyświetlacza)

      • Stasiek

        Nom, szkoda, że asus i vobis lecą w kulki. Co zrobić aby wymienili na nowy bądź oddali kasę? (Trzy razy „naprawiany” lewa odstająca stoją wyświetlacza)

        • Sony

          Musi wejść dopiero nowe Unijne Prawo Konsumenckie :)

          Do tego momentu mogą naprawiać do us… śmierci :)

          Sorry, takie mamy prawo :)

          • Stasiek

            Zanim u nas będzie, to skończy się gwarancja, a i tak bym chyba już nie podlegał

          • Stasiek

            Zanim u nas będzie, to skończy się gwarancja, a i tak bym chyba już nie podlegał

        • LCD

          a nie masz zapisu w karcie gwarancyjnej przy ilu naprawach wymieniają na nowy? A kiedy kupiłeś? Może jeszcze na niezgodność towaru z umową się uda oddać do sklepu.

          • Sony

            Powołasz się na NTzU – żądasz wymiany na nowy – a sprzedawca w ustawowym terminie informuje, Ciebie, że sprzęt naprawi :) I tyle z Twoich żądań wymiany. :) Jest to w pełni zgodne z prawem. Oczywiście możesz sprawę skierować do sądu :)
            W Gwarancji jeszcze nigdy nie spotkałem zapisu – wymiana na nowy :) – jest tak jak – Producent uzna, że naprawa jest nie opłacalna :) – wtedy wymieni.
            prawo mówiące, że po 3 naprawach – ma być sprzęt wymieniany na nowy – dopiero BĘDZIE – obecnie go NIE MA.

          • LCD

            Ja jako konsument zawsze wybieram czy chcę naprawy czy wymiany. Do tego, jeśli w terminie 14 dni sprzedawca nie naprawi sprzętu to z automatu przysługuje mi zwrot kasy. Więc jeśli Stasiek po oddaniu do naprawy znowu dostaje sprzęt z tą samą wadą z którą się zgłaszał to ja bym na jego miejscu po prostu uznał, że naprawa nie została dokonana i teraz należy mi się zwrot kosztów zakupu. Robiłem tak nie raz z różnymi towarami i zawsze kończyło się dla mnie pomyślnie.
            Co do wymiany na nowy to są takie gwarancje: Nokia miała zapis, ze przy 3 naprawie wymienia na nowy, Dell przy NBD ma zapis, że jeśli nie da rady naprawić następnego dnia roboczego to w kolejnym dniu przywozi już nowy sprzęt. Trzeba tylko dobrze szukać, czytać gwarancje i znać swoje prawa. Czasem wystarczy iść do sklepu z pismem w którym się powołujemy na odpowiednie przepisy i już sprzedawca wie, że jesteśmy świadomym konsumentem.

          • Stasiek

            Dobrze to powie mi ktoś co konkretnie powinienem zrobić bo to już męczące jest

          • Adam

            Napisz pismo, że towar wciąż nie nadaje się do używania w celu do którego jest przeznaczony i że chcesz wymiany na nowy, co jest normalną praktyką rynkową w takiej sytuacji.

            Jeśli odmówią wymiany to nie gódź się na naprawę tylko zażądaj zwrotu pieniędzy. Jeśli tego odmówią napisz pismo że odstępujesz od umowy kupna-sprzedaży z winy sprzedawcy i żądasz zwrotu pieniędzy w terminie takim a takim (zwyczajowo jest to 14 dni, ale napisz ten termin w piśmie bo inaczej się nie doczekasz) na konto takie a takie.

            A jeśli nie odpiszą w ciągu 14 dni to reklamacja w świetle prawa zostanie uznana za przyjętą.

            szczegóły i wzór takiego pisma znajdziesz na stronie
            http://www.federacja-konsumentow.org.pl/39,sprzedaz-konsumencka.html

          • Stasiek

            Drugi ze sprzedawców powiedział, że o zwrocie pieniędzy nie ma mowy

          • Adam

            Oczywiście że jest mowa, choćby w sytuacji gdy nie będą chcieli wymienić na nowego albo nie rozpatrzą reklamacji w ustawowym terminie 14 dni..

          • Adam

            Dell to naprawie do usranej śmierci, za cholerę nie przyślą nowego laptopa tylko będą wymieniać wszystkie bebechy w starym

          • Stasiek

            CP konkretnie zalecasz abym uczynił?

          • Stasiek

            Próbowałem na „niezgodność”, nie docierało to do sprzedawców, jeszcze jeden (rudy :P) powiedział, że tylko rok jest na to.
            Zapytałem się rzecznika (właściwie rzeczniczki) praw konsumenta w Garwolinie (bo trzeba do tego najniższego) czy pomogłaby w razie problemów ze sprzedawcą, odpowiedziała, że oczywiście więc po bezskutecznej wizycie w vobisie (też w Garwolinie) przedstawiłem sprawę rzeczniczce, ale ta już nie odpowiadała nawet po kolejnym kontakcie.

          • LCD

            Jeśli to vobis to poskarż się do centrali. A jak nie docierało do sprzedawców? Składasz razem z urządzeniem pismo z opisem sytuacji i żądaniem wymiany na nowy lub zwrotu kasy w terminie 14 dni i jeden papier zostawiasz a na kopii niech się podpiszą z datą. Jak sprzedawca nie chce to kierownika wołaj.

          • Stasiek

            No właśnie kierownik wie (zgłaszałem się oczywiście do centrali odpowiedzieli, że to partner „piano”) przy pierwszej naprawie chyba z Warszawy mieli mnie poinformować sms-em o przyjściu z naprawy, nie uczynili tego, dobrze, że sam się tam pojawiłem i zapytałem szef tego sklepu (kierownik) nie wiedział o co chodzi, ale po chwili już się dowiedział no ok wiadomo ale pyta się kuriera, który tam był (czy mój tablet) to tego kuriera WTF?! Ale dobra chcę odebrać a ten, że 25zł (dobrze, że jakimś cudem miałem bo bym nie miał jak wrócić, a tego dnia musiałem jeszcze dalej) się należy za co? A ten, że za przesyłkę do serwisu a ja nie byłem wcale poinformowany powiedział, że jemu wydaje się to oczywiste,już odebrałem obejrzałem w sklepie wydawało się, że ekran nie wystaje (po kilku dniach się odkleja). Przy ostatniej rozmowie w sklepie na temat reklamacji z tytułu niezgodności chcieli go wysłać przez stronę, co sam mogę uczynić, i kurier przywiezie mi do domu a nie będę musiał do nich specjalnie jechać. od początku mieli problem z zamówieniem tabletu. A po pierwszej naprawie zgłosiłem się z do asusa, więc ten (co oczywiste) chciał numer naprawy więc napisałem do sklepu ten wcale nie odpowiadał, gdy w sklepie zapytałem się dlaczego nie odpowiedzieli, powiedział (rudy) , że myślał, że to spam, następnie okazało się, że usuneli maila z numerem RMA. Sorry, że tyle, ale taka sytuacja,c yrki w Polsce

          • Stasiek

            Jeszcze po drugiej naprawie wymienili wyświetlacz, wszytko pięknie ładnie ale jakieś zanieczyszczenie pod ekranem ;)
            Mam nadzieję, że jakoś mi pomożecie ;)

          • Stasiek

            Jakby nie zabrali przy pierwszej naprawie dokumentów to bym wiedział, otrzymałem także nadciętą uszczelkę z obu stron przy końcówce kabla USB. Od poczku ekran wystawał (odklejał po naprawach) i z kablem robiło się to samo, przy trzeciej „naprawie” dali kable od chyba od memo pada, który jest chyba lepszy ;)

          • Stasiek

            Bodajże 28 lutego tamtego roku

  • vtem

    Dlaczego nie mozna oddac tez samsungow z serii note (8 i 10)

    • jb

      Ponieważ Note zawstydza iPada

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona