Nowe reklamy serii Galaxy Tab S – zabawne czy kiczowate?

W internecie pojawiły się trzy nowe reklamy prezentujące serię Galaxy Tab S. Cały projekt został nazwany #TabletRealities. Reklamy mają w zabawny sposób łamać powszechne stereotypy dotyczące użytkowania tabletów oraz w zabawny sposób pokazać ich rzeczywiste wykorzystanie. Czy Samsung osiągnął zamierzony cel?

galaxy-tab-sTo nie pierwsze spoty dotyczące serii Galaxy Tab S. Miesiąc temu pisałem o reklamach, które miały przedstawiać zalety modeli z tej rodziny – przede wszystkim wyróżniające je ekrany Super AMOLED. Dla przypomnienia, urządzenia należące do tej serii to Galaxy Tab S 10.1 oraz Galaxy Tab S 8.4, który został niedawno gruntownie przetestowany przez Kasię.

Tym razem południowokoreański gigant postawił nie na porównania i wytykanie wad konkurencji, a na pewnego rodzaju nieoczekiwany zwrot akcji. Na czym on polega? Przekonajcie się sami. Poniżej znajdziecie wszystkie trzy reklamy.

#TabletRealities – Sędzia

https://www.youtube.com/watch?v=dyCtVlZ0jk0
[hr style=”dotted”]

#TabletRealities – Artystka

https://www.youtube.com/watch?v=wCeOImKwf7g
[hr style=”dotted”]

#TabletRealities – Matka

https://www.youtube.com/watch?v=Cme5PtvdOtA
[hr style=”dotted”]

Postacie przedstawione w spotach to sędzia, artystka oraz matka. Korzystają oni z tabletów serii Galaxy Tab S, jednak nie do spraw, o które byśmy ich podejrzewali. I tak jedno zamiast przeglądać akta sądowe ocenia występy muzyczne, drugie zamiast malować gra w Ninja Fruit, a ostatnia podkochuje się w aktorze z filmu.

Całość ciekawie kontrastuje z ostatnią reklamą od Apple, w której to firma przedstawia swoje urządzenie jako narzędzie wykorzystywane w zaawansowany sposób podczas najróżniejszych prac. Zarówno jeden jak i drugi koncern umieścił filmiki w internecie 1 sierpnia. Przypadek, czy też celowe zagranie?

https://www.youtube.com/watch?v=PQBTd4xF6tU

Samsung, po bardziej kontrowersyjnych reklamach, zdaje się próbować nowego podejścia. Spokojniejszy sposób reklamowania raczej nie uzyska tak wysokiej oglądalności, ale przynajmniej powinien zapewnić lepszą opinię widzów. Jak uważacie, czy koncernowi wyjdzie to na dobre?